fredag 26. oktober 2007

HURRRAAAAAAAAAAA!

Ja nå har jeg hatt det fælt ett døgn kan dere tro!! Har vært uten netttilgang siden igår, også er det sånn at vi har felles nettverk med naboen og når jeg da ennå ikke hadde tilgang på morgenen i dag skjønte jeg jo at dette var dramatisk!!! Ingen mulighet for utbedring før han er kommet hjem fra jobb og han slutter jo seiiiint! Så viser det seg at det er en del som er ødelagt der borte, på fredagskvelden!! Nå har vi mekket og ytt litt førstehjelp så nå har vi så vidt tilgang. Og så vidt er mer enn bra nok for meg....


Grunnen til at noe ble ødelagt er nok en times strømbrudd igår kveld. Jeg syns det var kjempekoselig og vi tente masse stearinlys.






Storebror syns at dette var skummelt, storesøster og jeg selv syns det bare var kos, men for meg gikk da kosen over til forferdelse når jeg forsto at jeg ikke fikk blogget og fulgt med på passering av 1000 besøkende. Men når alt kommer til alt er det veldig spesielt og hyggelig når strømmen går. Det blir mørkt, også blir det jo så stille, ingen kjøleskap eller annet som suser. Deilig!




I kveld har vi hatt utebursdag for største jenta med grilling, kaker, eventyrstund i mørke skogen, fyrverkeri, stjerneskudd og selvfølgelig masse lek. En stor suksess, uten noen store ulykker eller forsvinninger! Dette frister til gjentagelse både for store og små!

Hurra for bloggen min og over 1000 besøk!

19 kommentarer:

@afjo72 sa...

Jammen - HURRA for deg og de 1000!! :o)

Olstad sa...

Hurra gratulerer med 1000 besøk, ikke sant det er morrsomt med blogging.

Det er genialt med utebursdag det sparer en for ganske mye styr...

Håper dere får en fin helg.

Anne Grethe sa...

Oi, gratulerer med tusen-tallet!
Jeg syns det er intet mindre enn grusomt å ikke være på nett, fryktelig å ha blitt så avhengig. Mobilen med bittelitt nettilgang redder meg i nødens stund når jeg bare måå sjekke om det har kommet blogg-kommentarer.
Stemningsfullt blir det nå uten strøm iallfall.

Anita sa...

Det som reddet meg fra den sikre undergang var en tlf til min svigermor!! Hun er alltid på nett og kunne da redde kvelden! Takk!

silje-sin sa...

Hei! Gratulerer med 1000 besøk! Ikke dårlig:) Og takk for kommentarer:) Lyktene har jeg kjøpt i en butikk jeg tror bare finnes her i nærheten,men merket er Madley's,kanskje det finnes der du bor også:) Jeg har akkurat vært og kjøpt en lykt for Hulda,så bare si fra hvis jeg skal kjøpe for deg også! De veier jo ingenting,så koster ikke mye å sende sikkert. Fuglemateren er av samme merket forresten. Skjønner fortvilelsen over å ikke komme på nettet! Har blitt helt avhengig jeg... Huff:) Så koselig med utebursdag,selv på denne tida:) Ha en fortsatt fin helg! Klem

Emmeline sa...

Hipp hipp..Gratulerer med 1065 faktisk i skrivende stund!!
Kjekt å oppdage at det ikke bare er deg selv som er her inne. Husker at jeg feiret mine første hundre!!!

Kjedelig når nettilgang plutselig forsvinner, da blir man litt urolig, men til gjengjeld er det DEILIG når nettet er på plass igjen.
Ser så deilig ut med disse tente lysene, regner med at dere har tent lys nå på lørdagskvelden også. Her gleder vi oss til Skal vi danse, høydepunktet på kvelden!Dere må kose dere og ha en fortsatt fin kveld. Oppdatering av ovnsbilder kommer nok!!!

Grip dagen sa...

Høres kjempekoselig ut med utebursdag! Er nok spennende for de små å være ute i mørket!
Enig med deg at det blir en deilig ro når strømmen er vekk.
Foreldrene mine har ei hytte fra 1860, uten vann og strøm. Det er utrolig stille der, og det blir fort kveld... Veldig koselig.
Det er greitt ei stund, men du verden så godt det er å komme hjem til vannkraner og elektriske apparater etterpå!
Tror vi må være flinkere å finne frem den gode roen i hjemmene våre. Både store og små har godt av det. Bare det å finne AV-bryteren på TV synes jeg er deilig.

En stille og rolig hilsen fra
Marit

ESMERALDAS HJERTE sa...

HEI:)Så koselig at du stakk innom hos meg og koselig for meg å få innblikk i nok en fin blogg:)

Du,jeg har lenge tenkt at det hadde vært fint med en teller på siden min også så jeg kunne glede meg over besøkende-og følge med på tallet, men klarer ikke flytte over koden fra nettstedet der jeg velger meg en teller, og til egen side. Har du et hot tips til hvordan det funker?

Jeg ser innom igjen:)

Hilsen Elisabeth

Monica Therese sa...

Så koselig det så ut med alle lysene =) Gratulerer så mye med over tusen besøkende!! Ha en strålende helg.

elin1976 sa...

Høres ut som en kjekk dag med feiring utendørs men litt mindre hyggelig uten internett. Den apatiske følelsen kjenner jeg sååååå godt igjen. Håper du ikke får noe mer krøll nå med nettet. Klem:O)

Zizzi Molde sa...

Hei, og takk for hilsen. Håper du kommer tilbake, kjekt med bloggvenner. Det høres ut som dere hadde en kjempefin dag. Skjønner frustrasjonen din iht. å være uten nettilgang.Da blir jeg og stresset! Ha en fin søndag, vi ses!

Emmeline sa...

Takk for trøst...sukk! Det varmer:)

Pulsatilla sa...

Hurra for passerte 1000 besøk :-) (over 1100 nå faktisk, så det stiger fort!) Stemningsfullt med bare levende lys, men jeg kjenner til den nettabstinensen, ja.

Så masse fint du har laget i det siste, en stund siden jeg tittet innom skjønner jeg. Nå har jeg oppdatert lista mi så du er på plass igjen.

ESMERALDAS HJERTE sa...

hei igjen kjære hjelpsomme venn:)

Jeg kommer så langt at jeg klarer å klippe ut koden fra nettstedet men når jeg skal lime den inn på "innhold" og Java script-blir rubrikken java-skript borte når jeg trykker på "rediger" oppe på verktøyslinjen......Skjønner? Er hvertfall det som skjer hver gang.....

HA en gooo start på den nye uken:)
Klem fra Elisabeth

Mia sa...

Grattis med 1000 besøkere i blogen din, for visst er det moro å blogge. Og krise når man ikke har nett tilgang (kjenner til deg, skjer innimellom hos oss også).

Tusen takk for koselige kommentarer i bloggen min. Og hyggelig at du likte bestemorsteppet mitt. Jeg har bruk Falk fra Dale garn. Noen oppskrift hadde jeg ikke, men bare "knotet" meg fram litt på egen hånd. Men det er sikkert mulig å finne oppskrift på nettet. Mener å huske at Sol i My kind of blog la ut en oppskrift (sjekk arkivet hennes i mai, tror jeg). Lykke til.

elin1976 sa...

Takk for du likte Tildaene(har vært inne på bloggen til Marit) Nå skal jeg gå i gang med en stor til. Sydde den i dag tidelig. Tror jeg la den ut på nettet i 20 tiden og solgt med en eneste gang.
Må sy meg en som vi også kan ha her hjemme.
Ha en finkveld. Åndenes makt kaller(BØØØØØØØØØ) VART DU SKREMT NO?

Tilonino sa...

Hei og for en koselig blogg du har. Fine Tildating. Det teppet var kjempefint. Har boka jeg også.. mye kjekt i den. Og gratulerer med 1000 besøkende. Kommer snart igjen. Ha en fin uke.

Unknown sa...

Grattis till dina 1000 besök!! Visst är det roligt?! Hi-hi...Ha en underbar dag! Kramar Malin

Anne Grethe sa...

Hei igjen!
Vil du maile meg din e-postadr, så kan jeg forklare deg litt nærmere? Evt på msn hvis du er der...