fredag 13. juni 2008

Roser, pioner og hemmelig venn!!

Tuusen takk hemmelige venn!! Gaven var så flott!! Luktet såå godt lenge før jeg fikk åpnet papiret!! Jeg fikk et håndkle, en liten stoffpose, en duftpose og en oliven såpe!!

Og et nydelig kort! Har ikke den ringeste anelse om hvem dette kan være fra, men jeg tror det kommer fra noen som har symaskin og som er venn med den;o)



I pakken var også dette flotte skiltet!! Det er hengt opp ute på hyllen som mannen har snekret! Tusen takk igjen hvem du nå er!! Gleder meg til å se avsløringen!!


Nå pøsregner det ute og det er igrunn godt, får bare håpe det blir sommer igjen!! Pga regnet har jeg vært ute og reddet inn noen pioner og roser. De tåler så dårlig regn:o(

Jeg har sydd et putetrekk til en sofapute av et nydelig rosestoff!! Jeg har som dere ser skinn sofa og er faktisk veldig glad for det, for med tre små i hus er det veldig praktisk! Og skal jeg ha skinn sofa så er det mørke burn som er den eneste fargen som jeg syns er fin, av de jeg har sett iallefall! Roseputen har akkurat samme fargene som hekleteppet mitt!



SÅ er det helg igjen og også denne helgen har jeg arbeidshelg!! Dere får kose dere med nære og kjære og gjøre det beste ut av det været dere måtte ha!! Goooooood helg!

34 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så fine gaver du har fått. Kjempekosleig. Nydelig pute du har laget. Hekleteppet ditt så også veldig fint ut. Holder på med et jeg også:=)
Kosleig å kunne ta inn blomster når det er dårlig vær ute.

Ha n strålende fin helg med eller uten sol:=)

Emmeline sa...

Måtte jo bare innoom og hilse på;) jeg har IKKE tenkt å svikte noen..--men det er lenge siden jeg har vært både hos deg og hos de fleste andre ( skjønner ikke at noen gidder å legge igjen en hilsen hos meg i det hele tatt faktisk) For tiden blogger jeg nemlig fra jobb; og det er vel strengt tatt ikke særlig bra. Dermed har jeg ikke tid og anledning til å kose meg rundt på andre sine blogger, men du er ikke glemt:)
Så NYDELIG gave du har fått fra Hemmelie venn:) Koselig og forseggjort, skjønner godt at du ble glad. Nydelige bilder fra uteplassen deres i innleggene under her og lekre blomster... Virkelig deilig å se:)
Du må ha en god helg Anita. See U når dataen er oppe og går igjen!

h.espe sa...

Åh, så herlig gave du har fått!!

Ja, nå har sommeren tatt pause du. Brrrr!! Har akkurat skrudd på ovnen på kontoret mitt, sitter jo her og fryser...

Nå er det snart helg igjen, og godt er det. Siden været ikke er meldt så bra, så blir det vel litt pussel å drive på med i hjemmet..

Ønsker deg en strålende helg!!

Klem fra Hildegunn:o)

Lene sa...

Hei, Anita. Hmmm... Jeg er jo din venn, men dog ikke hemmelig.... Og ikke er jeg med i gavealongen heller.. Jeg tenkte øyeblikkelig på en spesiell da jeg så gaven din, men vet ikke om hun heller er med i alongen. Hihi, blir spennende å se. Kjempekoselig gave i allefall. Og nydelig bukett hos deg :)

Ha ei ein arbeidshelg, Anita :) Ja, de har jo lovet regn i dagevis - og i dag kom det. Jeg har vært ute og jobbet, druknet ørkenrotte som måtte ta seg en varm dusj etterpå - og som nå sitter og blogger i morgenkåpen ;)

Good klem

Randi sa...

Åååå... for en herlig blogg du har. Her har jeg kost meg med den flotte grillplassen...fikk lyst til og ha en sånn veranda jeg også!!
Hageselskapet med ost og kjeks såg helt perfekt ut.

Ønsker deg en strålende fin helg.

Lemi sa...

har akkurat samme sofaen ;) cuba7nabucco fra bohus.
e veldig gla for at den e i skinn ja, har hatt to gulpebabyer her i huset.. pluss div leverposteiskiver knadd inn i setet flere gang..

;)

Tulip sa...

Koselig gave du har fått! Fine ting er alltid hyggelig å få i gave.

Ha en fin helg..

Lene sa...

Hahaha.. Du - det værste er at nå har jeg funnet ut at hun faktisk ER med i alongen - og jeg måtte jo bare fortelle henne om mine mistanker, men ikke fått noe svar enda ;) Og jeg er nesten sikker - for dette lukter hennes signatur så til de grader. Og er det ikke henne - ja, så kunne det iallefall ha vært henne ;)

Anita, jeg har akkurat vært ute på terrassen og hentet inn litt mynteblader. Nå sitter jeg her, riktig så salig og fornøyd etter den første slurken. Mmmmmmm... Hadde det ikke vært fordi du hadde jobbehelg, så skulle jeg jammen mixet en til deg og :)

Skål, Anita ;) Jeg venter i spenning på svar på om mine hemmelig venn spekulasjoner stemmer - eller om de er helt på jordet ;)

Good klem :)

Christinas låvebutikk sa...

Masse fint du har fått da!
Lyktene kommer nok ikke på salg.. Fikk 12 stk i dag og allerede solgt 3 stk på 1 time. Så her går det unna!

Ha ei nydelig helg:0)

Christinas låvebutikk sa...

Masse fint du har fått da!
Lyktene kommer nok ikke på salg.. Fikk 12 stk i dag og allerede solgt 3 stk på 1 time. Så her går det unna!

Ha ei nydelig helg:0)

Anne-Berit sa...

Koselig med gave,heldiggrisen.Skal si den puta gjorde seg godt,må kanskje vurdere noe med roser på her også.Håper du får det rolig på jobben.Her er det blitt sommer igjen,så hvis det holder seg tar vi vogna og drar til Nesna i morgen.Ha det godt,klem fra meg:o)

Lene sa...

Hahahaha ;) Man får ikke mere moro enn man lager selv ;) Skål, Anita - og hils alle på din vei så mye fra meg ;)

Lene sa...

Hehehe... Jeg så også det da jeg var innom deg i stad - at hun hadde kommentert - presis på samme tid som meg. Og at hun ikke kommenterte den flotte pakken ;)) Ikke likt henne. Og er det første gangen du er innom Randi, så må du bare se til å pelle deg oftere innom. Heeelt fantastisk herlig dame!!! Som sikkert skyter meg om jeg har rett - og har avslørt henne. Om jeg tar feil, får hun seg vel en god latter ;)

Duu, teppebloggen er under full planlegging. Men jeg har ikke hatt lyst til å skrive mere om det på bloggen min. Vil jo at teppet skal være vårt - alle sammen sitt. Og da blir det litt dumt med for mye personifiering i forhold til det på bloggen min.

Har vært i kontakt med både blåkors og nrk - og begge parter har tent på ideen. Kjempemoro :) Tv aksjonen er i oktober - og vi får antakeligvis teppet med på aksjonen. Uansett skal både teppet og vi presenteres på tv aksjonens nettsider. De ønsket litt reportasjer og bilder fra oss der, bl.a - så tror dette blir moro.

Men vi fant ut at det var greit å drøye litt med å lage bloggen - slik at dette ikke blir noe alle tenner på med en gang - og så blir det litt glemt, og stress i siste liten.

Har masse andre ideer på lur, som ikke er helt presentable enda. Og så er det bare å pøøøse på med ideer om man sitter inne med noen :)

:)

Lene sa...

Og JEG skal absolutt ikke være med på noen eventuell tv sending. Det skal noen av dere! Bare et lite ps.

silje-sin sa...

Arbeidshelg nå igjen?? Har du ikke akkurat hatt det? Huff:) Så flott gave du har fått! Og kjempefine puter i sofaen! Skinn er praktisk, ingen tvil om det, vi sverger til det her i huset også. Jeg vil også ha øsregn!! Her kommer det bare korte skurer, ikke nok for hverken meg eller hagen! Ha en flott helg! klem fra silje.

Ann-Cathrin sa...

Så flotte ting du fikk:) Og puten ser kjempefin ut! Ha en god arbeidshelg:)

Garden Angel sa...

Ååå så koselige gaver du har fått da!!! Og peoner er nydelige!!
Mine står ennå bare i knopp (litt mye skygge der de står).
Gleder meg til de springer ut!
Jobbehelg her også Anita!
Ikke så kjedelig å gå på jobb nå som været er så grått da!
Ha en god helg og kos deg!
Klem fra meg(",)

Prinsesse Elin sa...

Grattis med herlgi gave. Denne gangen har jeg nok vært en av de første som har sendt hemmelig venn gave. Jeg venter og venter på at mottakeren skal vise bilde på bloggen. Rett og slett for at jeg blir så stresset om den ikke kommer frem. he he. Men det er ikke jeg som er din hemmelige venn.
Herlig rose puter. Nydelg storff. Det er skjelden man finner fint rosestoff i butikkene. Jeg har iallefall ikke sett noe som er til å rope HURRA HURRA HURRA for. Hvor har du fått dette fra? Det var veldig fint.
Her skinner nå sola men det er kaldt. Å sånn lure vær som jeg kaller det. Det ser veldig varmt ut men det er ikke mer enn 9 grader ute. Å det kalles urettferdig. Det blir ikke det samme å ligge ute i bikini i 9 grader som om det skulle vært 20. he he. Ha en fin lørdag. Klem fra E:O)

Karna sa...

Du verden så flott gave du fikk, kjempe koselig!

Ha en flott helg, det er nok regn nå, nå trenger vi litt mer varme og sol så vi får brukt utekjøkkene våre...

liven sa...

Tusen takk for hilsen!!
Ja nå gir jeg blaffen i ustrøkne duker og husarbeid generelt!!

Fin gave du hadde fått....har dessverre ikke fått innpass i denne eksklusive klubben ennå jeg:O)
Tror jeg må mase litt.....

Ha det fint og kos deg med at det er sommer uannsett vær:O)

Berit T sa...

For en flott gave du har fått!

Det var sommer med de fine putene du har sydd og det flotte hekleteppet ditt, virkelig nydelig.

Og så fine peoner du har. Har så lyst på slike i hagen på hytta, men det er så dårlig dybde i bedet, men får prøve å lage et nytt, å få fylt det opp med fin mold.

Synd du er allergisk, nå når det er så mye fint ute.
Koselig grillplass du har!
Ha en flott helg.

Linda sa...

Peonene va kjempenydelige - ville berre sei at bloggen din er kjempefin og eg er ofte innom og ser!

Emmeline sa...

Tudelu Anita:) svinger innom i full fart i kveld også. Har en halvtime på bloggen på lånt maskin ( og heldigvis ser det ut for at konfirmanten har glemt tiden)
Knaggen er utrolig koselig, men den er VELDIG liten... Tror jeg hadde satset på noe større til fluktstoler for å si det sånn. Kanskje en og en knagg som var litt større;)
Håper du har en fin lørdagskveld, her skinner endelig solen igjen. TAKK OG LOV:)

Hulda sa...

Virkelig flotte ting du har fått fra din hemmelige venn. :) Jeg skal få sendt min avgårde en av de nærmeste dagene. :) Her er det nydelig vær, har nesten ikke tid til å være inne om dagene.

mali-mo sa...

Kjempefin pakke du har fått, moro med gaver i posten vil jeg tro! Artig å gjette litt på hvem dere får gavene av også, jeg er ikke med men syns det er morsomt likevel.

Håper arbeidshelgen din har vært så bra som den kan være...været her er ikke det helt store så det er nesten så jeg kunne tenkt meg en tur på jobb jeg også...bedre å tjene penger enn å bruke de kanskje (svidde av nesten 1000kr på Plantasjen idag...huff. Salg kaltes det).

Aina sa...

Lekker gave fra din venn, jammen gøy å vente på posten for tiden;0)

Håper du har en skikkelig trivelig helg!

Hilsen fra landet sa...

God vakt!

FOR en forvandling på grillplassen da!!!!

Silkeline sa...

Hei Anita!

Så fin roseputen din ble! Bra du fikk tak i stoffet, for det er jo så vakkert:) Teppet ditt passet jo fint til også, det ble riktig så sommerlig i sofaen din. Enig med deg at det er praktisk med skinnsofa når man har småbarn. Vi hadde skinnsofa i over 15 år vi, så skiftet vi den ut med en mørk blå cord sofa, og da skjønte jeg hvorfor folk tørket så ofte støv! Fyttikatta, som den sofaen støvet!!! Med skinnsofaen slapp jeg unna med mange runder støvtørring:)Nå har vi Ektorp sofa fra ikea (bombe), og er fornøyde med den.

Ha en finfin søndag:)))

Tone Yvonne sa...

Hei, hei :o)

Så fin gave du har fått - veldig heldig er du!!

Putene dine er nydelige og liver helt klart opp og blomstene bidrar også :o) Alltid fin med friske blomster!!

Ha en fin søndags kveld!!

klem

Gunhild sa...

Fine ting du har fått!! Det grilltrekket ditt var en veldig god ide. Grillen er det som skjemmer mest på verandaen vår. Vi har et trekk på den, men det er ikke noe fint. Kroken din på verandaen så veldig praktisk ut. Steinplate er jo også ideelt ute.
Hei så lenge!!

Gry sa...

Så spennende med hemmelig venn! Kjempesöte saker du fikk ;-) Kan kjenne spenningen og gleden ved å bare lukte på og klemme på pakka. Nesten så man vil vente med åpne ;-)

Helt enig med at det må väre litt praktisk også med små barn i huset. Skinn er ikke min personlige favoritt, men vi har hatt det og det var sååå lett å holde rent! Nå har vi stoffsoffa, MEN den er mullvarpsfarga så den skjuler det värste ;-) Av og til önsker jeg meg skinnsoffa igjen!!

Ha en finfin uke, med skolavslutning og det hele ;-)

KLEM

Veronica sa...

Så fin gave, det er alltid moro å få noe hjemmelaget, det er ofte det en setter mest pris på (ihvertfall jeg :)).

Peonen er vakre - koselig å t amed noen inn når været er som det er om dagen!

ha en fin uke :)

Ann-Catrin sa...

Tänk vad bloggsvärlden är fanatsyisk.. underbara gåvor!!

Härliga bilder oxå.. som vanligt!!

Ha en fin midsommarvecka!!

kramar A-C

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg ! Utrolig fine gaver du har fått da, så gøy! Helt fantastisk mye fint som tar veien til postkassen etter at jeg begynte å blogge, snakker meg om å bli litt bortskjemt, tjihii!
Ha en super dag!
Klem