lørdag 1. mai 2010

Ny bok!

Min nye bok!!! Etter lang leting dukket den plutselig opp hos LuneHjem!! Tror det må være noe av det vakreste....



Nydelig stoffinnbinding;

OG drøssevis med nydelige bilder!!!


Jeg ser at I GrosHage også har den i sin nettbutikk, også LuneHjem da, både i butikken og i nettbutikken. Myyyyyye god lesing og gode stunder for pengene!!


Siden været svikter meg idag, øspøs regnvær er det, så nyter jeg stunden inne akkurat nå. I formiddag har vi fått malt litt mer ute :0))





Nå har lillemor ei venninne på besøk, og de leker mor og storesøster og koser seg sååååå. Utrolig gode på å leke de to snuppene!!
Nå tilbake til boka! Fortsatt god helg!!

12 kommentarer:

line sa...

Den boka skal jeg se neste gang jeg er hos deg ;)

Prinsesse Elin sa...

Denne har jeg ikke fått kjøpt meg. Men jeg skal ha den:) Den første boka var jeg selv nede på gården til vivian og Lonni å kjøpte. Jeg var på besøk i lokalene til jeanne d ark og der som vivian bor.

Gleder meg virkelig til å kjøpe denne boka for jeg har hørt at den er spekket med gode tips og ideer. ♥ fra Elin:)

Magdalena sa...

nyyydelig.. her har du masse koooooss...
klem,magny

Mitt hvite hus sa...

Nå kan du kose deg med herlige bøker... de er flotte..

god helg

Klem Kerstin

Guttemamma sa...

Ønsker meg..:-)

liven sa...

"Slitan" med boken :o)
Ser jo kjempefin ut...og får ha den på ønskelisten!!
Har satt meg på venteliste på den svenske...fra Romantiska hem . Den skal etter planen komme til høsten!!
Ha en fin søndag Anita...og kos deg med litt kjekt lektyre innimellom fagstoff!!

Hulda sa...

Den har jeg også. Den er skjønn. :)

silje-sin sa...

Den boka ser kjempefin ut! Nydelig lykt du har kjøpt også! Så du er ferdig i Porsgrunn for semesteret? Vi får satse på lunsj til høsten da! Da begynner jo kanskje jeg på høyskolen også! Håper du har en fin helg med familien din:) klem fra silje. Forresten var Vetle så nydelig på de hvitveisbildene... Så skjønn han er:)

Ann-Cathrin sa...

God morgen:) Den boken ser jo bare flott ut! Og hva er bedre enn å se på slike bilder på en grå dag?:) Jakken du har strikket var helt nydelig, flink du! Og lykten og vinduet...ja alt var veldig fint. Gleder meg til flere bilder fra verandaen din etterhvert:) Her skinner solen! En fin søndag ønskes:)

Josefine sa...

Heisan..

Så fin bok du har fått i hus!
Her har du masse inpirasjon....

Ønsker deg en fin ny uke med masse sol:)) klem fra meg

Min Verden sa...

Den boka er så utrolig deilig. Gratulerer :) Jeg har hatt min en stund og koser meg igjen og igjen med den!

Rekkehuset sa...

Den boka har jeg også - og den er virkelig helskjønn:-)Bare å sette seg ned og kose seg! Ha en fortsatt fin uke Anita, klem fra Hanne.