onsdag 11. januar 2012

Nye kjøkkengardiner!

Har fått/kjøpt/sydd meg nye gardin kapper til kjøkkenet!


Gardinene er sydd av gamle laken, fikk 4 stykker for et par uker siden. Hvilken lykke!!





Denne damen her har sydd monogrammene, hun har mulighet til å sy/brodere det meste, og er rimeli også :) Bare ta kontakt med henne så hiver hun seg rundt ;)




Tallerkenhylla er fortsatt med, og den inneholder vel det samme som tidligere vist..





En lett blanding av gammelt og nytt..




Denne julerosen fikk jeg i slutten av november og den er bare sååå fin ennå!




Perleblomstene kom i hus i helgen, foretrekker de framfor primula jeg :/




Idag skinner sola her og lyset inne bærer preg av det <3 <3 <3. Det ligger fortsatt bittelitt snø også :)





Godt med fridag midt i uka, har det hver uke da, meen... Idag har jeg kjøpt litt garn til en lue også skal jeg på foreldresamtale med eldste jenta. I ettermiddag må jeg bake knekkebrød IGJEN, blir fort tomt...


Ha en super uke videre! Klem!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Så utrolig koselig kjøkken dere har, Anita! Ble jo så koselig med de nye gardinkappene også! :-)

Anonym sa...

Og jeg skulle jo akkurat til å skrive "Klem fra Ann-Kristin" på innlegget over her, men plutselig var det postet! Ja, ja, sånn kan det gå!
Klem, Ann-Kristin

Neverluren hus og hjem sa...

Nydelig gardinkapper, og så flott med gjenbruk av gamle laken :-) Me like :-)
Monogrammet var virkelig flott :-)

Klem fra Rita

Anonym sa...

De var kjempefine,koselig kjøkken. :)) Klem M

Lynetmor sa...

Hei, så fine gardiner :-)

Anonym sa...

Hei,flott kjøkken du har. Gardinene var nydelige. Har en del duker og puter og en gardin med monogram som er kjøpt gjennom årene,alltid er den bokstaven M som er brodert. Har lurt på hvorfor,men har ikke funnet ut av det. Lekkert er det i alle fall. Ha en fin kveld.

Jeanette sa...

Lekre gardiner,blir så stilreint :))
Flotte bilder av et fint hjem!:)
Snart god helg !

liven sa...

Så koselig det er på kjøkkenet ditt Anita...og gardinene er nyyydelige!!
Her er det også kommet perleblomster i hus :o)

ha en fin helg!

Hege Anita sa...

elsker kjøkkenet ditt!! kjempe fint !!:)