torsdag 22. mai 2008

Interiøralongen!!

Jeg er nå for første gang med på interiøralongen!! Så moro, men kjenner at jeg får litt prestasjons angst også!! Vil jo sende fra meg en gave som mottager vil like og som passer til temaet som denne gangen er Franske sommerfølelser! Jeg liker veldig mye forskjellig, men når jeg nå skulle plassere min smak eller de tingene jeg liker under noe fransk;o), så ble jeg veldig usikker på hva som er typisk for dette temaet!? Nå har jeg iallefall tenkt på dette og har funnet ut at jeg ikke skal fokusere så masse på hva som er typisk for temaet, men heller på hva jeg liker!!
Jeg liker veldig godt linstoffer, og "kjøkkentekstiler" med rustikk look. Også liker jeg store roser, og små... På tekstiler og uten for tekstiler:o)


Jeg liker zink, perler og fil de fer!


Jeg liker kurv og blonder:o) Og vannmelon *ler*!!


Liker i grunnen veldig masse og føler vel at bloggen min viser godt hva slags ting jeg fyller livet mitt med:o)))) Håper at dette hjalp deg litt, min venn!!!

Nå er det helg og IGJEN jobbing for min del, tiden i mellom jobbehelgene går så utrolig fort! Syns akkurat jeg hadde arbeidshelg, jeg!! God helg til dere alle sammen, og spesielt til dere som også skal jobbe;o) Klemmer fra Anita!

16 kommentarer:

silje-sin sa...

Hei Anita! Så bra at du har kommet med i gavealongen! Tenker at du klarer fint å gi bort en flott gave, du er jo så kreativ! Du kan jo lage noe også evt! I dag har jeg beiset terrassegulvet, for en jobb! Andre strøket skal taes i kveld, og utemøblene skal også males, så det er nok å ta seg til! Ferdinand har vært på sin første togtur i dag, mamma og tanta mi tok med seg han og henrik, til søstra mi, og tok toget til Larvik. Stor suksess:) Nå er gutta i huset og henter take away-pizza. Det ble enkelt i dag:) Ha en flott helg, håper jobbinga går bra! Er forresten enig i at vi tar den samtalen på mail, følte det samme som deg... Stor klem:)

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Så mye fint du viser! Jeg er enig med deg i at den franske stilen er super :-) Liker spesielt godt den litt rustikke, franske landstilen.

Koselig at det er flere som liker sølvtøy! Valdres er veldig fint og så er jeg jo glad i Tele, siden jeg samler på det... Jentene har fått Lilje, Märtha og Rådhus med vifte. Det er alle gamle og klassiske mønstre, synes jeg.

Ha en riktig god helg selv om du må jobbe! Klem fra Britt :-)

Mia sa...

God jobbehleg til deg, Anita! Og temaet for gavealongen var vel ikke bare enkelt å tolke, men du gjorde det veldig bra, synes jeg. Det skal bli spennende å se hva slags gave du får etterhvert... Men nå "må" jeg også ut å jobbe... ikke i "vanlig" forstand, men jeg skal ut å så litt til, før jeg kan si meg fornøyd med den slags i denne omgang...

Grip dagen sa...

Roser, blonder og sink. Ja, takk!
Enig med deg i det!
Det gir en gammeldags og landlig stemning. Legg til lukta av kanelboller og kaffi, så er det helt topp!
Jeg og husbonden skal på hytta alene fra lørdag til søndag.
Da håper jeg på piknic, sol og flott stemning!
...mens du får kose deg som best du kan på jobb...
Ha det så fint du kan! (Det blir vel litt bestmorsruter da?!)
Klem Marit

Emmeline sa...

Tudelu Anita...
Hva er det du rødmer for. Du er den første som så akkurat den lille detaljen. Skriften er vekke... Jeg har fjernet den i dag:) Flinke jente!!

Du trenger jo ikke å være engstelig for dette med gavealongen. Du er jo bare superkreativ. Gøye tips å hente for din hemmelige venn her hos deg også:) Kjekt! Jeg har bestemt meg for at dette er min siste runde i Gave alongen. Nå har jeg jo vært med en hel haug med ganger, og det er på tide å slippe andre til. En annen ting er jo at jeg har omtrent alt jeg trenger.

Jeg syns fremdeles at det er gøyere å gi enn å få, planleggingen er så spennende!!
Men samtidig må jeg jo si at gaven jeg fikk sist gangen var HELT SUPERSØT, så det er virkelig veldig veldig kjekt å være med.

Ha en deilig helg til deg og dine.

Aina sa...

Det er min 2.gang, og jeg synes det er kjempekoselig. Jeg hadde også en smule prestasjonsangst, fløy rundt på alle butikker og til mer jeg så til mindre ante jeg hva jeg skulle finne på. Det jeg hadde sett for meg fant jeg ikke og mye annet kostet mye mer enn 100+
Men det blir til slutt;0)

Du har vært flink å få frem hva du liker, jeg skal vri hjernen min i morgen..eller rettere sagt senere i dag.

Ha en super helg!

Anne Grethe sa...

Lekre og delikate bilder - sansen for denne innbydende stilen deler du nok med mange!

h.espe sa...

Så heldig du er som får være med på GaveAlongen...

Burde være greit for din hemmelige venn å finne en gave til deg - flotte antydninger du viser iallfall. Masse flott innenfor den franske landstil.

Ønsker deg en strålende helg!

Klem fra Hildegunn

Gry sa...

Selv er jeg litt stilvild for tillfellet.... Har trodd at jeg visste hva jeg likte, men vet ikke om det er MEG- egentlig. Må grave litt dypere i det her for å finne ut hva jeg liker. Har i allt for mange år lest interiörblader og trodd att "men det der er jo akkurat min stil" for nå å oppdage at jeg misstenker at jeg bare har latt meg påvirke. Haha... höres ut som en skikkelig krise det her, men det er bare brutal ärligehet mot meg selv.

Ha en fin kveld, selv om du har arbeidshelg....

Klem Gry

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Så gøy for deg med alongen. Håper du får saker som passer inn hos deg, er jo et sjangsespill det der, men damene i Blogglandia har jo god smak!
Ha en flott kveld. Ha nytt flotte bilder i innlegget under her også. ...nydelig rom
Klem

Tulipaner og krystaller sa...

Hei Anita.
Tror absolutt ikke det blir noe problem for deg å finne riktig gave til gavealongen.
Virkelige fine sommerbilder du viser oss her.
Og rommet til lille Ane er blitt helt nydelig.
Skulle gjerne vært en tur hos dere og sett alle forandringene dere har gjort med huset. Etter bildene å dømme er det blitt riktig så flott.
Hils alle sammen og ha en super helg. Klemmer fra Marit og gjengen.

Ligger en utfordring til det på bloggen min:-)

Anne sa...

Nydelig sommerfølelse disse bildene gir. Det er å få kjøpt, det skal være sikkert og visst.

Ikke gitt meg meg på denne givealonen jeg da, synes i grunn jeg har mer enn nok med å lage innlegg til bloggen. På dennen årstiden er det jo likom så massa andre ting en også skulle gjort.

Ser også at du har malt og kosa deg med oppussing av fine små møbøer, de var jo bare helt vidunderlige da... Falt pladask denne damen i alle fall. Lykkelig liten frøken ble det sikkert også kan jeg tenke meg. Husker godt hvor vi kosa oss ved slike små bord for lenge lenge siden...

Ha en fin fin søndag, og en flott vakt !!

Klem herfra.

Ann-Cathrin sa...

Du viser mange flotte ting:) Og du som er så kreativ, kan jo lage noe fint, det setter sikkert mottaker stor pris på!! Så flott det ser ut på rommet til Ane:) Ligger en utfordring til deg hos meg!

Tyra sa...

Hei, Anita! Så flott at du har kommet med i alongen! Jeg har også veldig lyst, men jeg får håpe en annen gang! Jeg er sikker på at du klarer å finne noe som din hemmelige venn blir glad for!
Ha en fortsatt strålende helg!
Hilsen Cathrine

Kerstin sa...

Heisan
Det ligger en utfordring til deg på min blogg:=)
Kerstin

ChatrinesLiving sa...

Så masse fint!!
Liker vannmelon jeg også! Ikke minst når det er nydelig vær (ikke akkurat som i dag...)
Heklerosen min er diktet opp, rett fra "hodet";) Så altså, ingen mønster.

Ønsker deg en fin ny ukestart!
Her blir det lange dager på jobb...
Gleder meg allerede til neste helg;)
Klem fra chatrine:)