mandag 26. mai 2008

Utfordret!!

Jeg har blitt utfordret av min svigerinne Marit, Oslo jente i Bergen og Kerstin til å fortelle noen sannheter om meg selv!!
Hvilke tre navn går du under:
¤ Anita
¤ mamma
¤ noen ( jeg syns ungene hele tiden spør om noen kan hjelpe dem og da er det som regel jeg som er hjemme og den eneste som faktisk kan:o))
Nevn tre ting som skremmer deg:
¤ At mine kjære skal bli alvorlig syke eller skadet
¤ Alle de uforstålelige umenneskelige tingene som skjer i verden
¤ Høyder
Nevn tre ting du helst/ofte har på deg:
¤ Linser
¤ Øredobber
¤ Truse
Tre sannheter om deg selv:
¤ Rastløs
¤ Glad
¤ Snill og grei ;o)
Tre ting du gjerne vil ha:
¤ Et godt liv for mine barn
¤ Sol hele sommeren
¤ Et fantastisk flott rose/ staude bed


Ser at det nå er maaaange som har fått denne så jeg velger å ikke sende den videre, nok en gang;o)
Nå skal jeg bake en sjokeladekake til vårmønstringen som skal være på turn i ettermiddag. Også skal jeg få satt ut resten av tingene som hører til på den overbygde terassen vår sånn at jeg får blogget den senere:o) Grillplassen vår er snart ferdig!! Vi mangler bare benkeplatene, de er bestilt og kommer etterhvert! Også skal jeg på Stoff og stil til helgen og kjøpe litt voksduk sånn at grillen får et nytt trekk!
Kos dere i solen alle sammen!

11 kommentarer:

Garden Angel sa...

Morsomt å bli bedre kjent med deg;) Og flott benk!!!
En merkelig utfordring ligger og venter på deg hos meg...
Ha en fin dag!
Klem:)

My little footprints sa...

Hei Anita!
Lenge siden... igjen ;) Jeg har bare ikke hatt tid til overs i det siste jeg, har vært så mye jeg skulle gjort atte! Men rekker visst ikke med om dagen, jeg har liksom lyst til å gjøre alt mulig ferdig her hjemme! Nå har jeg iallefall blitt ferdige med mine proskjekt ute, så nå får jeg bare vente til neste proskjekt dukker opp! Vi har noen aldeles herlige proskjekt her ute i sommer, kommer til å ta laaaaang tid, men fint blir det iallefall! Så herlig at dere har laget til en egen grillplass! Gleder meg til å¨se! Ser du har gjort en del i det siste, strandstolene dine ble kjempefine! Ser så lyst å trivelig ute hos deg! Jeg ønsker meg nye hagemøbler jeg da... Æsj, for et syn.. Prøver å lirke Roy litt, så det blir nok straks etter min pipe ja.. haha.. Skal han lage seg redskapsbod til 15000 så bør jeg jeg også få noe? *ler*
Ønsker deg en kjempefin uke Anita! Håper at alt står bra til med dere alle! Kos dere masse i sommersola, er det ikke bare herlig om dagen?? ;)
Klemmer fra Beth

Ingrid sa...

Hei! Nå er det lenge siden jeg har vært her inne.. eller på noen bloggrunde i det hele tatt. Din er jo en fast jeg besøker når jeg har min runde. Fint jenterom du viser fram, og kjempefine fluktstoler etter makeoveren! Ikke minst var det fine bilder ute hos deg - med hylla på veggen og de hvite møblene. Kos deg videre med våren!

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Her har grillen fått nytt trekk i helgen, juhuu. Så kry for at jeg gadd å sy, men tok ikke lange tiden da. Ikke pent syn med den grønn presenningen over, så nå er det mye bedre for mine øyne. Neste prosjekt er å trekke trampolinen... den er helt grusom å se på...ha ha bare tuller!!! Den er grusom, men trekk får den ikke, om ikke noen forbarmer seg over meg og sender et "telt" som passer.
Jada, hengestolen er deilig å sitte i. Min svigermor på 76 år er helt henført og på vill jakt etter en, hun bare elsker å sitte i min og hadde aldri trodd at den var så god. Man blir litt vektløs i den, deilig, men farlig , man kommer seg ikke opp derfra...blir ikke gjort noen verdens ting hi hi.
Klem

Prinsesse Elin sa...

Ønsker deg en fin fin dag. Klem fra Elin:O)

Emmeline sa...

Heisann:)
Først før jeg glemmer det: En kjempefin benk var det ja:) Jeg er svak for sånne hvite koselige benker.

Denne utfordringen har jo gått rundt til mange i det siste,men det er litt kjekt å bli bedre kjent med andre bloggere på denne måten. Jeg er heller ikke så glad i høyder, så det har nok vi to til felles:)
Ønske om Sol og Staude/rosebed har vi også til felles:) Gode ønsker:)

Blir kjekt å se grillplassen ferdig. Du har mange jern i ilden skjøner jeg. KJekt!

Min Still By Maia sa...

Kjempe fin blogg du har.
Her kommer jeg tilbake på besøk.
Kom gjerne på besøk til meg også :)
Klem M

Tulipaner og krystaller sa...

Hei. Flotte svar på utfordringen.

Og for en koselig krok på terassen. Benken er kjempefin.
Misunnelig igjen.

Håper finværet har kommet til dere også.
Idag har det regnet ganske bra her, men nå har det lyst opp litt igjen. Så da håper vi på finvær igjen i morgen.

Ha en flott uke. Hils alle. Klem Marit.

Anne-Berit sa...

Så kos å få en liten titt på terassen(en av dem),dere har det så herlig der nede i "syden".Har vært fint her også i dag,litt mye vind,men sol og fint.Vi har vært på klubben i kveld,arti for Fryd å treffe alle de andre hundene,hun er uvant med sånt hun men taklet det kjempefint.Hun er en herlig liten hund.Ha det godt alle sammen.Klem fra meg:o)

Anitas hus sa...

Koselig å lese utfordringen din:O)
Nydelig benk du har også.
Ha en fin dag i solen.
Klem:O)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

Härlig läsning om dig!
fina kuddar på en underbar soffa.

Kram Nilla