torsdag 5. juni 2008

Award!

Har igjen fått en award av Silje!! Tusen takk nydelige du!!



Har også fått en utfordring av maaaange, men har helt glemt den inntil nå;o) Har helt mistet oversikten over hvem den kommer fra, men......





Plukk opp den nærmeste boka du finner!

Den nærmeste boka her er bok nr 38 i serien "Storgårdsfolk". Jeg er veldig glad i å lese alt egentlig, men nå på sommeren er kiosklitteratur en vinner!! Jeg har bla. lest Sagaen om Isfolket 3 ganger:o) , på sommeren!!

Åpne den på side 123, og finn den 5 setningen.
Skriv opp de tre neste setningene

"- Nå vel. Vennen skjøv stolen bakover, som for å
signalisere at avhøret var slutt.
- Vil min hustru få vite noe?
Tag 5 stk. og fortell dem hvem som tagget deg
Denne utfordringen tror jeg at jeg har sett hos ALLE nå, så her hos meg stopper den iallefall opp!!
I dag har jeg sydd ferdig trekket til grillen, det ble kjempeflott!! Jeg er såååå stolt over å ha klart og sy mitt eget grilltrekk!! Vi har også fått beskjed om at benkeplatene er ferdige så i ettermiddag håper jeg mannen får tid til å hente de og få de på plass!!!! Bilder kommer bare jeg får fikset og ordnet der!! Gleder meg såå til å få vise dere! Jeg skal på aftenvakt i dag også, og i morgen skal jeg ha sommer fest her for noen av mine kolleger! Blir koselig!!
Er ikke helg helt ennå, men allikevel!! Gooooooood helg alle sammen!!
PS! Er det noen som har peiling på hvorfor bloggesjefen ordner og styrer med doble linjeskift, ikke linjeskift og diverse annet tull selv om jeg redigerer og redigerer?? Og evt. hva jeg kan gjøre for å få en slutt på det?? Er en smule lei av det jeg:o(

6 kommentarer:

Kine sa...

Guri,så flink du er som kan sy slikt!Jeg vil jeg vil,men får det ikke til *lol*
Bilder da?*vilse*
Kose deg masse i helgen da,her skal siste rest av finvær NYTES,migrene eller ei;)
(nemmelig meldt REGN på mandag...blææh)
Klæm!

h.espe sa...

Gratulerer så mye med velfortjent Sweet Blogger Award!!

Du må ha en riktig herlig helg, håper du får anledning til å ta av det nye flotte grilltrekket :o), og fyre opp grillen...

Kos deg masse med sommer og sol!!

Klem fra Hildegunn

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Håper vi får se grilltrekket! Jeg driver også å redigerer og redigere uten nytte...Mannnen min er dataingeniør, så når han er hjemme hender det jeg får han til å fikse for meg. Da taster han inn masse koder og ting, jeg ikke skjønner noe av...men han sier at han synes måten blogspot er ordnet på er rar og tungvint...Ikke vet jeg;) Nyt helgen!

Anne-Berit sa...

Halloen,du er flink å få ting unna,kos å se bildene dine fra hus å hage.Har noen blomsterbilder fra hagen her i dag,var jo egentlig bare noen prøvebilder jeg tok med macro,men fant ut at jeg kunne lage et lite innlegg med dem.Jeg har falt og slått meg,så jeg går bare og lister meg rundt her,slitsomt med valp(3 hunder)når man har vondt.Blir godt når gubben kommer heim og avlaster litt.God helg til dere.Klem fra sv.mor!

Anne sa...

For en vakker blå blomst. Og vakter vet jeg alt om !! Få degdagarbeid fortest mulig, da blir en "folk" igjen.

God helg herfra.

Prinsesse Elin sa...

Grattis med awarden! Blogpot tuller slik av og til. Det er spesielt i perioder der de oppgraderer bloggspot. Da forekommer slike ting. he he
Jeg vil ønske deg en fin lørdag og ei herlig helg til deg og din familie. Masse klemmer fra Elin:O)