fredag 1. februar 2008

Bingo!!

Da har vi trukket, jeg ga dere alle et tall. Den som hadde kommentar nummer 1 fikk 1, osv.
Så brukte jeg guttens bingo maskin, og snurret ivrig!




Det var i alt 38 ulike kommentatorer, så de tallene som var over 38 lot vi bare gå!! Som der ser ble seansen assistert og bevitnet av lillefrøkna!!! Og vinneren var kommentator nr 1!




Og det er Lena, med bloggen "I min lille verden"!!! Gratulerer Lena! Nå trenger jeg bare e-post adressen din for å få adressen din! Så skal jeg sende deg en liten ting over helgen!!


På morgenen idag var jeg på sykehuset og tok stingene mine! Så utrolig godt å bli kvitt dem, føler meg mere "normal" nå selv om jeg fortsatt er ganske grønn under det ene øyet!
Nå skal jeg legge lillefrøkna også skal jeg sette meg med en kopp te og en god bok! Ha en flott helg alle sammen!!! Klem fra Anita

14 kommentarer:

Aina sa...

Så gøy, grei måte å foreta trekning på det der:0)
Og kjekt for Lena å vinne, du viser vel etter hvert hva hun får?

Har akkurat lagt lillemann for en blund...atter et forsøk, stuptrøtt men har en tann som plager.
Håper jeg rekker å løpe gjennom dusjen før han våkner!!

Ha en trivelig fredag og en god helg!

Klem fra Aina:0)

My little footprints sa...

Heisann!
Å så morsomt! Gratulerer så mye til Lena! Kan nok tenke meg at hun får noe fint ja!
Så godt å få fjernet stingene, nå tar det vel kanskje ikke så veldig lang til før du ser helt "normal" ut igjen ;)
Helgen står for tur og jeg er også innom for å ønske deg en super fin helg da vettu! Nå må du kose deg masse mellom slagene!
Jeg tenkte jeg skulle bruke en del av helgen til loppis jeg da ;) Igjen, å jeg gleder meg allerede, skal dra når mannen kommer hjem fra jobb! Håper jeg finner noe. Skal også på utkikk etter et sølvbrett til søsteren min, vet du? De pleier å koste kun 20 kr der! Det er jo bare helt utrolig! Har handla to der til meg selv allerede ;) Synes det er så fint å ha stearinlys på!
Stor klem til deg, men en litt forsiktig en da, så ikke du får noen flere blåmerker ;)

Anne-Berit sa...

Hei,takk for hilsen.Det var en artig måte å foreta trekningen på,og heldig var vinneren.Kan tenke meg det var godt å få stingene tatt,håper du blir helt fin snart,klem fra meg:o)

Elisabeth sa...

Åee..grattis til Lena.
Artig variant av trekning :)

borghild sa...

Hei!
Takk for hyggelig hilsen! Så flotte Tilda'er du også har laget, en blir jo helt hekta...:-)
Veldig mye fint du hadde arvet også, det er kjempegøy med ting som har en historie. Jeg har også fått litt av bl.a. min bestemor, og synes det er så kjekt å tenke på at disse tingene kan jeg gi videre til mine barn etter hvert.
Ha en fin fredag!
Klem B:-)

Pulsatilla sa...

Innom for å ønske deg en god helg. Denne helgen er det vinnersjanser på min blogg... ;-)

Lena sa...

Hei!
Så gøy!!
Også jeg som egentlig ikke har sånn veldig vinnerlykke..
Nei nå ble jeg glad..
Mailadressen min er lenarott@hotmail.com
Ha en flott helg!
klem:)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Grattis till LENA!!!!
käck ide att använda en bingosnurra.
kramizzz Pernilla

Mita`s hjørne sa...

Er bare innom for å ønske deg en riktig god helg...
Kjempesmart måte å foreta trekkningen på...

Ha en koselig helg...

Silkeline sa...

Så artig med trekning! Heldige Lena, gratulerer til deg:)

Høres godt ut å få vekk stingene....har du skadet øyet ditt?....jeg har ikke fått med meg det jeg. Håper det leges fort:)

Kos deg med te og bok i helga. Selv er jeg hjemme alene, og skal kose meg med blogging og interiørblader som er nyinnkjøpt i dag....:)

God Helg!

Ingrid sa...

Gratulerer til Lena, og god helg til deg!! :)

Lene sa...

Hihihi :) Så moro med bingo, da :) Og gratulerer så mye til Lena :)

Her har jeg søren meg bakt og laget mat i hele dag - så nå ligger vi strak på sofaen og bare slapper av :) Mor blogger, hehe :)

Ha en toppers lørdagskveld i gården :) Hils resten av Jønson ligaen :)

Tilonino sa...

Hei og takk for koselig kommentar i bloggen min. Så flink jente du har som syr hjerter.

Garden Angel sa...

Flotte Tildaer du har laget!
Jeg fikk ikke tak i country-jenta. De var visst utsolgt.
Kanskje jeg får kjøpt henne siden:)
Ha en fin dag!