onsdag 13. februar 2008

Onsdagskveld!

For en ukes tid siden var jeg ferdig med to Tildaer som skulle til Sandefjord, og sammen med "oppgjøret" der kom denne fine boksen!! Og ikke bare fikk jeg en ting, men hun som fungerte som privatsjåfør for de to fine damene fikk også en ting! Tuuusen takk, Kari! Boksen står nå på midt midlertidige sybord og passer på "reservedelene" til den nye symaskinen..



Dagen ettter lå dette i postkassen. Jeg var jo såå heldig og vant konkuransen på bloggen Hagen på landet ! I pakken lå det nydelige merkepinner, som jeg hadde tenkt å bestille!! Det lå også et sett/ pakke med magnetiske engelske ord som er toppers for iallefall største jenta som er igang med engelsk på skolen ! Vi andre har også prøvd oss som poeter med litt variert resultat *ler*!! Tilsist lå det en pose med Revebjelle frø! Har tidligere hatt masse Revebjelle, men de har forsvunnet i byggingen så det var også midt i blinken! Tuusen takk Pulsatilla!!!!


Sist, men ikke minst vil jeg vise siste tilskuddet i Tilda familien! Jeg hadde fri igår og da sydde jeg denne heksen!!! Syns hun ble knall fin, en snill heks er hun! Med lang hekse nese. Hun har hvite lin mamelukker og lin skjorte! Perfekt påskepynt! Syns at jeg ofte syns at det jeg lager blir fint, men tror nok at denne her er favoritten for øyeblikket!




Gjenstår bare siste finpuss på kaninen og badedamen også, men de ble nedprioritert i går til fordel for heksen! Nå skal jeg sette meg ned å skrive handlelapp for mannen. Han skal til Oslo imorgen og skal innom Stoff og stil med laaaang handleliste *hysj*! Kanskje greit hvis du møter han der i 3-4 tia Lene *ler*! Han var på Ikea med handlelapp for to dager siden og ringte hjem iallefall 5 ganger, så jeg får vel bare sitte parat ved telefonen i morgen ettermiddag også, syns det er bedre at han dobbelsjekker enn at han handler feil!

21 kommentarer:

silje-sin sa...

God kveld Anita:) Så fin heks du har sydd,den var kul:) Synes du er så effektiv jeg,rekker alt! Er så spent på påskekaninen,jeg som er så glad i kaniner faller nok for den..:) Kan du ikke vise den når den er ferdig? Her i huset er begge ungene våkne,ferdinand vil visst ikke sove i dag... Ha en flott kveld,sender mail snart:) klem fra silje

Elisabeth sa...

Åee...så fiiiiiin heks. Jeg elsker hekser!
Du er så utrolig flink til å sy at jeg blir helt matt av produsjonen din.
Og grattis med både frø og merkepinner, det er kjekt å ha i disse vårtider :)

Lena sa...

Så søt heksa var da!
Ikke noen skummel heks dette,nei:)
Ha en flott kveld!

Garden Angel sa...

Hei Anita!
Så heldig du også! Det poesisettet har jeg litt lyst til å kjøpe meg. Har mange magneter på kjøleskapet mitt, så dette hadde passet fint inn..! Revebjeller er jo bare så skjønne!!! Og blomsterpinner er kjekt å ha, så man vet hva man har plantet hvor!!!

Heksetildaen var kjempesøt!
Så flink du er!
Ha en fin "alle hjerters dag"!!!
God klem fra meg:)

Anne-Berit sa...

Å,for ei søt heks,den var virkelig kjempefin,og så så den så lur ut.Og så fin tildaboks du fikk,heldige du.Har litt lite å blogge om for tia jeg,greit de dagene man har et fast tema,sånn som i går,men utenom det er jeg litt tom.Ha en flott dag,og hils de andre,klem fra svigermor:o)

Lene sa...

Hahahaha. Duuu, ja - da må jeg forte meg som fyy her. Og så skal vi ha favoritten finnebiff til middag i dag, så om han har tid etterpå, leger jeg alltid mat nok ;))

Faktisk skulle jeg vært innom stoff og stil en tur, men må visst drøye det til lørdag :)

Og jeg husker så inderlig godt alle mennene fra tiden i interiørtekstilbransjen - de kom inn og skulle ha blå tråd, stakkar. Men hvilken nyanse blå tråd hadde de jo ingen aning om. Og vi hadde maaaaange forskjellige ;))

Heksen er jo bare knall - jeg og er litt heks ;))

Helene sa...

Så fin heks du hadde laget. Veldig fin til paske.
Er egentlig ikke så veldig glad i paskepynt, så dette var en flott variant:0)

Lene sa...

Tusen takk for koselig bursdagshilsen :)

Håper mannen din klarte seg greit på Stoff og stil i dag, hehe :)

Ha en fin kveld sammen med de du er glad i, Anita :)

Klem fra meg :)

borghild sa...

Så fin boks du hadde fått! Alle disse Tilda-boksene er jo kjempefine, men av en eller annen merkelig grunn har jeg bare de firkantede godteboksene... Hmmm..

Og heksa var jo bare skjønn, da...:-)

Må si du har en grei mann også! Jeg kunne nok sendt min på Ikea, men Stoff og Stil - aldri!! (Han hadde nok blånektet også!!)

Ha en fin kveld, klem B:-)

My little footprints sa...

Hei min venn ;)
Hvordan står det til i heimen? Har det blitt noen valentine blomster på deg i dag? Det har det ikke blitt på meg, men på stuebordet mitt står det en stor bukett med røde roser som jeg gav til mannen min i dag ;) Han ble jo så glad! Og når jeg kom hjem fra byen i kveld med mat, så hadde han tent hele stuen med stearinlys og gjort det så koselig ;)

Så mye fine gaver du har fått da! Så heldig du har vært som ble trekt ut i konkurransen! Kjempestas jo!

Heksen din var jammen fin, jeg ser at hun er en snill heks, siden hun ikke er så fryktelig skummel ;)

Ønkser deg en fortsatt fin kveld!
Klemmer fra Beth

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Men så söt den lilla häxan är!!!
Toppen1
Du är så duktig.Plåtburken har jag oxå, de är så söta.
Kram Pernilla

Christinas låvebutikk sa...

hei! Takk for kommentaren. Så heldig du er som har vunnet da!! Den heksen var nydelig! Ha en flott helg!:0)

Tonje sa...

Så effektiv og flink du er til å lage disse tildafigurene...
Så koslig å motta pakker/gaver...den boksen med tilda er jo så utrolig søt=)

Emmeline sa...

Hei Anita:)

Skjønn boks du har fått deg. De er fine disse Tilda boksene syns jeg, og så må jeg si meg enig med Silje i at du er jammen effektiv! Blir kjekt å se kaninen også:)

Frø og merkepinner er i hus og i følge bladene er det visstnok omtrent i siste liten ( hehehe) bra at du er i rute i så måte isåfall. Heldig var du iallefall, skal bli kjekt å se hvordan det kommer til å blomstre hos deg når sommeren kommer:)
Skjønner at symaskinen allerede har blitt din beste venn. Heldige Anita!!

Gunhild sa...

Hei Anita! God helg til deg også!! Så fin heks du har sydd. I dag kjøpte jeg et søtt hobbysett med Tildakaniner. Må bare få reparert den symaskinen....

Hilsen fra landet sa...

Nooomin - det er den søteste heksen jeg har sett! ;-)
Visste ikke at det fantes Tilda-bokser forresten! God helg til deg!

Verkstedet sa...

fine kaniner, heks og boks. sistnevnte har jeg selv!
du er skikkelig dyktif på å sy!!!! heldig!!!
ha fin helg og vinterferie om du har det. vi pakker....ski.
klem

Karna sa...

Så fine gaver, ikke rart med de fine Tildaene du syr. Kjempe fin heks!
He, he stakkar mann, men slik er det bare, skal man til Oslo så må en jo nesten handle litt også ikke sant...hi,hi...

Ha en fin helg!

RANA sa...

Så händig du är! Fina grejer, verkligen. Fridens liljor!

Monica Therese sa...

Nice heks du har sydd =)

Anne sa...

Tøffing, ser ut som en mexicaner i grunn :-)