lørdag 7. november 2009

Litt av hvert...

Jeg har fått en nydelig fin kurv! Lønner seg å være kontaktperson for loppehenting :0) Skulle bare mangle at det ikke ble litt frynsegoder når vi har brukt såpass mye tid og diesel på dette....




Har vært en kurv til en vinballong, her skal den nytes uten vinballongen, men gjerne med ett glass vin på bordet :0)


Nystrøket gammel duk, gave fra svoger og svigerinne for endel år siden, en råfin duk som er fra Kid. Endelig har jeg fått ordnet litt i sofa kroken, tatt bort hekleputene og roseputene for en stund.


Ny pute fra Kid, kjøpt idag. Med nydelig broderi.



Mine nydelige små, som ble fotografert her i sta. Gutten helt nyklippet, litt kortere enn hva mamman syns er greit, men ikke noe å gjøre med nå... EN ting er i hvertfall sikkert, mine tre er de fineste tre i verden :0))



Nå leser mannen for de to minste og største gullet ordner med gave til pappan til i morgen.
Ha en flott helg fortsatt alle dere gode der ute! Klemmer fra Anita!

25 kommentarer:

line sa...

Flott kurv! Kjekt med slik til f.eks. håndarbeid?

Så fine bilder av barna! Har du brukt det nye utstyret? Hvordan går det meg julekortbilde - har du bestemt deg hvordan de skal være? En "fotograf" er ledig her for å ta dem vet du...

Ha en fortsatt fin kveld!

torleif ann karin sa...

Hei. Koselig lørdagsinnegg.
Fin kurv og herlige puter i sofakroken din. Kid har mye fint.
Og det har jammen du også. Tre skjønne barn!
helgeklem fra meg<3

Therese fra huset med de rare i sa...

For en flott kurv!! kjekt å være kontaktperson ja! Det skal jeg jammen i meg huske på:P

Flotte puter og nydelige barn har du og;)

Kos dere med farsdagen i morgen!

Datt sa...

Ah, nyydelig kurv!! Så god plass også da :D

Ingrid sa...

Hei!
Så koselig det er hos deg. Veldig heldig du var med den kurven da! Kjekt å få sile loppene før de går til loppisen... hehe
Ha ei fin helg!

Ingrid sa...

Hehe.. må le litt.. for her ligger jeg på sofaen og ser You've got mail jeg også... med PCen i fangen..

Anonym sa...

Så kos med bilde av gullan våre,finest i verden.Vetle er en tro kopi av J da han var liten på det bildet.
Fin kurv foresten,og duken og putene var nydelige.
Klem fra svigermor:))

silje-sin sa...

Så fine bilder, og ungene dine er skjønne:) Kurven var kjempeflott! Fant dere noe på PP? I morgen skal vi i kirken, og så ha middagsgjester. Jeg gleder meg! Ha en fin søndag du også:) klem

Lene sa...

det var en vakker kurv! Ja litt goder skal man ha for å engasjere seg i barnas aktiviteter.

Det var vakre stemningsbilder fra stua di og du har rett, det var jammen tre nydelig gutter du har!

klem,Lene.

Mitt hvite hus sa...

Heisan ...så flott kurv det ble på deg... ja det kan lønne seg å hente litt lopper...

skjønne bilder fra stuen din...

ønsker deg en fin kveld videre..Klem Kerstin

My little footprints sa...

Hei og god kveld, hm.. nei, god natt i stuen.. hihi :)
Så heldig du er som er kontaktperson for en loppis, det kan jeg tenke meg er superdupert! En slik kurv har jeg også fått tak i, fikk den billig også for det stod jo selvfølgelig opprinnelig en vinballong oppi. Og når jeg sa at jeg ikke skulle ha den, så måtte jeg jo få den bittelitt billigere? Vel, endte med å nesten ikke betale en krone.. hihi :) Det skal vel sies at det også nytter å være fast kunde på loppis.. haha.. hørt sånt? ;)
Kurven min står på vaskerommet sammen med to andre ovale store kurver. Den ene er til ferdig bretta klær, den andre er til klær som ikke er bretta og kommer rett fra vaskemaskin, og den siste som er lik din fyller jeg opp med klær som skal strykes. Egentlig er det greit å ikke ha så alt for stor strykekurv, det blir jo så mye atte! Men guri malla så mye jeg klarer å få plass i den! Men så kan jeg jo spare litt til min kjære mor som er så super snill og stryker hver gang hun er på besøk :)
Skjønne små du har tatt bilde av! Så stor lille tullemor har blitt!!
Ønsker dere alle sammen alt godt for morgendagen!
Klemmer fra Beth

liven sa...

Fin kurv Anita!!
Har selv en sånn vinballongkurv!
Den brukes til ved.....og vinen er i et glass på bordet:o)
Koselig hos deg og skjønne barn du har!!

Ha en fin søndag:o)

Prinsesse Elin sa...

Hei på deg snuppa.
Takk Anita for noen flotte ord på bloggen. Jeg beklager at jeg har vært så himla fraværende i det siste men her har det vært super travelt men jobbing, løå og organisering av hus og hjem. Det eneste jeg har tatt meg tid til er å lage innlegg på min egen blogg. Å det er skikkelig egoistisk synes jeg. Du er alltid så positiv og kommer så kjekke kommentarer så dem setter jeg virkelig pris på.
Ha en deilig søndag. Klem fra Elin:)

Rekkehuset sa...

Så søte ungene er:-) Mange fine ting du har funnet på loppis! Flott med sånn kurv; jeg blogget en loppis-kurv forrige uke og jeg er også sååå fornøyd med funnet mitt.
Ha en fin søndag, klem fra Hanne.

mammahaaland sa...

Hei på deg;)
Så fine bilder hos deg..nydelig kurv og puter;)
Herlige bilder av barna også, også så greie som lar seg fotografere, mine blir jo små monstre når kameraet dukker opp, sliter virkelig med et motiv til julekortet..
Ha en kjempefin søndag;)
Klem

Josefine sa...

Heisan..

Så koselig bilde av alle ungene!

Herlig kurv du fant deg. De er så sjarmerende og kan brukes til så mangt! Fine puter fra Kid også, kjekt å handle der..snille priser:)

Ønsker deg en fin søndag og en god ny uke, klem

My little footprints sa...

supert!Da skal jeg begynne med den boken!
Masse lykke til med studiet iallefall, må være supergøy!!
Ønsker dere en fin farsdags-søndag!
Klem Beth

Elisabeth sa...

Grattis med nye loppefunn ;) Vakker duk og puter hadde du også funnet, KID har masse fint ja ;)
Og barna dine er jo bare skjønne!!

Livy sa...

Heisann!
Så fine de er!!! Skjønne barn du har!

Utrolig fin kurv, duk og puter!!

Ønsker deg en kjempefin start på den nye uken! Klem fra Livy

Unknown sa...

Hei!
Den kurven var både stor og fin... noen fordeler må man ha når man stiller opp frivillig... :O)

Flott bilde av de håpefulle..., de er kjempenydelige!

Du lurte på hva jeg hadde på pinnene for tiden. Jeg strikker kjøkkenhåndkler, har et par luer på gang(julegaver), noen votter, et sjal..., ikke noen store ting, bare litt småplukk!

Ønsker deg en fin kveld og en kommende uke!

klem

Anonym sa...

Heldige du, SÅ fin den kurven.
Ønsker deg en fin ukestart.
Klæm fra me.
Ps: fine bilder av dine søte tre.

ChatrinesLiving sa...

Hærlige bilder av ungene!

Kurven var flott den også, og kommer nok helt sikkert til å romme mange varme pledd:)

Finfin kveld til deg!
Klem fra Chatrine:)

silje-sin sa...

Hei igjen snuppa:) Jeg mente ikke om du fant kurven på PP, men om du fant NOE der?:) Jeg var en tur på lagersalget der i går, kjøpte noen julegaver til mamma. Selv har jeg ikke plass til et eneste servise til:) I ettermiddag reiser jeg med toget til oslo. Gleder meg:) Ha en fin dag! klem fra silje.

Guttemamma sa...

Hei Anita!!
Finner ikke igjen oppskriften på sitteunderlagene du strikker...gidder du å sende meg på nytt..har kjøpt garn og er klar!!
klem

Guttemamma sa...

Tusen takk og klem