mandag 2. november 2009

Ny lampe!

Har fått ny lampe :0) Dvs. den ble funnet på den ene loppehentingen, der hvor jeg fant muggene og håndklene og...... Det er egentlig en tak/ vegg lampe, men jeg falt pladask for den og så den for meg som vanlig lampe. Igår ordnet mannen strømmen til den og nå står den her og lyser så fint for meg!




Fin ikke sant? Denne blir nok flyttet litt rundt, tror den passer perfekt som soveromslampe også.





"Lysfatet" kjøpte jeg på ett skikkelig godt gammeldags høstmarked oppe i Vivestad tidligere i høst, lykke funn ;0)


Lillemor her er sååå glad i å male og dette bilde har hun malt HELT selv. Syns hun er sååå flink til å fylle arket og bruke fine farger. Det er malt på ett lite lerret fra Søstrene Grene. Hun skal få male på flere lerret neste gang hun maler.




Jeg er desverre veldig fraværende fra Blogglandia om dagen, og grunnen er skolejobbingen. Såå utrolig mye som skal gjøres og da må jeg prioritere :p... Dere skal vite det at jeg er innom hos dere og koser meg med det jeg ser, men tiden strekker desverre ikke til til å skrive noen koselige ord. Jeg har en eksamensoppgave gående og når den er levert i slutten av måneden LOVER jeg å være sterkere tilbake!! Jeg setter veldig pris på alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen. Tuuusen takk alle sammen. Vurdere vel litt på knappene om jeg skal slutte å blogge, men kjenner at jeg heller får være litt fraværende akkurat nå..... Blir nok faktisk ganske så avhengig av hele greia :0)
Ha en flott start på uken, og kos dere med det været dere har!!! Klemmer fra Anita!

17 kommentarer:

@afjo72 sa...

Nei, du må IKKE slutte med bloggingen vettu!! :)

Lykke til med eksamen(er?) - og på gjenhør. Ha en super dag!!

Lovise sa...

Ikke slutt å blogg, Anita. Vi venter på deg:)

Datt sa...

Så nydelig det fatet lysene står på! :D

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Du må da ikke slutte helt å blogge. Stikk innom når tid og lyst er der. Man må da ikke blogge hver dag. Det er så greit synes jeg, at på din blogg bestemmer du. Og da blogger du når tida er der. Lykke til med prosjektet/eksamen.

liven sa...

Ikke slutt å blogg!!!!!
Skriv hilsener når du får tid......vi er tålmodige med deg:o)
Koselige loppissaker Anita :o)

ha en fin uke :o)

Mia sa...

Stilig lampe! Og vakkert lysfat! Og flink datter! Det bor nok en aldrig så liten kunstner i henne!

Jeg kjenner igjen det du skriver om blogging... tidkrevende er det, og til tider må man bare prioritere. Jeg har også vurdert (sterkt) om det med å fortsette, men kom til det at savnet vil nok bli for stort hvis jeg ga meg. Så jeg velger å ta det når jeg har tid til det, og når jeg har lyst, men prøver ikke å stresse med det. Så, snälla du, ikke slutt, men ta det heller som det kommer og når du har tid.

Unknown sa...

Du må overhodet ikke tenke på å slutte med bloggingen..., for det får du nemlig ikke lov til.

Men alle skjønner at du må prioritere skolen, eksamen, familien etc før bloggingen.
Blogg når du har tid og ha ikke dårlig samvittighet hvis du ikke får tid til å kommentere. bare kos deg med å besøke bloggene våre... :O)

Føler meg litt priviligert som fikk den kjempkoslige kommentaren på bloggen min!

Lykke til med eksamen, konsentrer deg om det som er viktigst... :O)

Ha en fin kveld!

Mitt hvite hus sa...

Så skjønn lampe du fant...og nydelig bilde..

ta en pause, men ikke slutt å blogg da.. Vi er her når du er kla vi...Klemmer Kerstin

Huset på toppen sa...

Ikke slutt å blogg, Anita!! Konsentrer deg om studinene, blogg når du har tid/vil!!Lampen ble koselig på bordet!
ha en fin uke!
Klem Linda

My little footprints sa...

HEi Anita!
Takk for kooooooselig hilsen :) Ja jeg er tilbakem nå har Roy sagtsitt også, han synes det var koselig at jeg holdt på med bloggingen min han, så nå får jeg prøve på nytt :)
Så koselig lampe og så fint du har pyntet kommoden din!
Har du begynt på skolen? hvilken skole? hva studerer du? Videreutdanning da? jeg skal søke på helsesøsterutdanningen til våren, GLEDER MEG!! Nå har jeg fått ordnet meg plass på helsestasjon mens jeg går på aktiv sykemelding :) Det er supert!!
Klemmer til deg med ønske om en god uke!!

My little footprints sa...

Så gøy da!!Kan tenke meg at det er uvant å sitte på skolebenken igjen. Vet ikke om jeg kommer til å ta heltid eller deltid, får liksom ikke helt bestemt meg. Tenker at det kanskje hadde vært greit å ta det på deltid slik at jeg kan jobbe ved siden av! Kanskje du kunne sendt meg pensumlista på mail? Så kunne jeg ha tjuvstarta litt :) hihi..

Josefine sa...

Hei du kjære bloggvenn!


Håper du ikke slutter å blogge...
Skjønner godt at det er stritt i perioder. Syntes det selv når jeg jobber fullt, og jeg har ingen små barn i tillegg!

Lykke til med lesingen...så blogges vi! Stor klem

silje-sin sa...

Hei hei:) Gratulerer med ny lampe! Og skal si lillemor er flink til å male!! Tror ikke Ferdinand hadde fått det like bra til gitt:) Har du hatt tid til noe shopping når du har vært i porsgrunn da? Går det greit med studiene? Klem fra silje.

Therese sa...

Hei hei til deg. Ja, det skjønner jeg. Førts og fremst må jeg si at du er UTROLIG FLINK til å svare alle der ute i blogglia. Har fulgt med deg en stund og synes du er angasjert og imøtekommende. Stilig lampe og et utrolig flott maleri din kjære har gjort. Ønsker deg en strålende helg. Lykke til med studier. Therese.

Grip dagen sa...

En skal tidlig krøkes...
Ha ei strålende helg!

Klem Marit

Lovise sa...

Takk for at du var med i konkurransen min:)

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk