torsdag 10. september 2009

2-års bursdag!

Idag er det bloggebursdag her hos meg. Hurra!! I den anledning har jeg vært hos Anettes hobbygleder på Teie og kjøpt garn i gave til bloggen *ler*. Alltid kjekt med en god unnskyldning for litt shopping *ler*.



Dette blir ett bølgeteppe i "jordfarger". Ett skikkelig høst og vinter teppe i ulike garnkvaliteter. Litt vanlig ull og litt alpacka. Gleder meg til å starte.


Igår kom det bok pakke her, bøker til studiet mitt og jammen hadde de lagt med en annen bok også, rart hvor godt verden kjenner meg, hihihi. En nydelig bok med utrolig mange fine bilder. Virkelig en løp å kjøp bok for dere som ikke er så heldige som meg ;0)



Så var det bursdagen da, har lovet trekning, så da blir det trekning. Koselig hvis nettopp du legger inn en kommentar og koselig hvis du legger deg til som følger. Men det er ingen tvang, altså ;0)




Jeg har ikke bestemt meg for hva som skal trekkes, men avgjør det når jeg vet hvem som vinner! Frist for å kommentere er søndag ettermiddag, så hiv dere på!!
Nå er det lunsj tid her og i ettermiddag er det jobbing! God ukeslutt til dere alle og lykke til :0)

47 kommentarer:

line sa...

Gratulerer med 2 års dagen!

Takk for i går, det var SÅ hyggelige - som alltid!

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Gratulerar på 2 års dagen !

så fina färger på garnnystanen....ska bli kul att se hur det blir när det blir klart.

boken är underbar!

Kramizz nilla

h.espe sa...

Hipp, hipp hurraaaa for bloggen din!!!! 2 år er begynt å bli en tid det - håper du henger med lenge, lenge, lenge... :o) Vet du, jeg tok et "dykk" i arkviet ditt, og fant ut at første gang jeg besøkte deg var 21. januar 2008.Altså har jeg ikke vært med deg hele tiden, men nesten da... ;o) Bloggen din er herlig inspirerende - alltid så kos å titte innom deg!!

Ha en fin bursdag, og kos deg med boka di - har den, og ELSKER den!!!

Stoooor klem fra Hildegunn

Christine C sa...

Gratulerer med 2 årsdagen :) Blir gjerne med på trekning og er allerede følger av bloggen din.
Nydelige avstemte farger på garnet du har kjøpt - det kan jo ikke bli annet enn et lekkert teppe!

Lovise sa...

Heeeei. Gratulerer med dagen:) Da skjønner jeg at vi startet på samme tid, for jeg har også jubileum.... Kos deg denne dagen, og nyt deilige høstdager framover. Klem.

Hulda sa...

Gratulerer! Stilige bilder av fint garn. Teppet blir nok flott og lunt å krype under. Boka har jeg også, kjøpte den tidlig i sommer og har brukt den mye.

Josefine sa...

Gratulerer så mye med to års dagen!! Du er et år eldre enn meg du da..hi.hi

Klart det må feires med en liten handel, fine garn! Det blir nok ikke lenge før vi får se noe fint av dem tenker jeg:)

Kjekt at du finnes her inne, stor klem

Fidus sa...

Gratulerer! Og det er lenge siden jeg la deg til på blogglisten min, så er det sagt...

Christine Louise sa...

Grattis med 2 årsdagen :)
Vil gjerne være med på trekning :)

Klem fra meg..

siddisisalou sa...

Gratulerer !

Blir gjerne med på trekning - og har lenge fulgt deg selv om jeg ikke var lagt inn som "følger"

Anitas hus sa...

Hei, Anita!
Grattis på bloggebursdagen din!
Selvfølgelig måtte du kjøpe bursdagsgave til bloggen^^,)
Har jo fulgt deg en god stund nå og synes alltid det er koselig å "besøke" deg.
Gleder meg til å se bølgeteppet ditt, det var skjønne farger!
Ha en fin kveld og feir med måte, tjihi^^,)
Klem, Anita!

2ne sa...

Gratulerer, flott blogg du har :-)

Anonym sa...

Gratulerer med 2 årsdagen!
Bølgeteppe....Skal det hekles eller strikkes?
Akkurat "mine" farger...Nydelig!
Borgny

Anne-Berit sa...

Gratulerer med to år som blogger,og jammen har de gått fort disse to årene.Bladde gjennom den boka i formiddag,og der var det mye fint.Mye fint er det stadig vekk å finne på bloggen din,så jeg håper du blogger leeenge.
Klem fra svigermor:o))

Datt sa...

Wæo, 2 år, gratulerer så mye! :D Jeg vil gjerne være med i trekningen, så spennende! Jag kan ikke legge meg til som følger, for jeg ER allerede følger!! ;)

Nenna sa...

Heia! Gratulerer med 2 års dagen! Jeg vil veldig gjerne bli med på trekningen!
Klem fra Janette

Lynetmor sa...

Gratulerer med 2 år :-) Ha en fin kveld :-)

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer anita med 2 årsdagen... for noen flotte farger du har valgt til teppe ditt- bølgeteppe...det har jeg lyst å lage en gang også... Klem Kerstin

Anonym sa...

Gratulerer med 2 års dagen. Nydelige farger på teppet ditt. Ha en fortsatt fin kveld. Klem lindapetrine

Guttemamma sa...

Gratulerer SÅ mye kjære venn!!! Gleder meg SÅNN til å se teppet ditt...stor klem

Laila2207 sa...

Følger bloggen din på blogglines og vil gjerne være med i trekningen. Alltid gøy med bursdag! Gratulerer så mye!

Therese fra huset med de rare i sa...

Gratulerer så mye med 2 årsdagen:) alltid kjekt med en unnskyldning for å handle og bloggen må jo få gave den og!!! :) Følge deg gjør jeg allerede:)

Husmorvikaren sa...

Husmorvikaren henger seg på og gratulerer så mye med 2 års dagen. Har fulgt deg en stund nå, men ikke vært så flink til å kommentere. Er spent på bølgeteppet ditt. Hvitt, grått og brunt er basisfargene i stuen her...... Hmm, kanskje jeg får prøve meg jeg også.

Anonym sa...

Gratulerer så mye! Blir spennende å se teppet ta form. Flotte garnfarger.. lurer fælt på hvor på teie den hobbybutikken er..! Kjenner kun til den i byen, men liker den ikke særlig godt.
God trekning!

Prinsesse Elin sa...

Gratulerer med 2 års dag. Jeg tør å påstå at jeg har fulgt deg hele veien og jeg er like glad i bloggen din når som da.
Ønsker deg hell og lykke i mange mange år til og jeg følger med videre vet du:)

Grip dagen sa...

Håper du kan strikke i søvne?
For med den timeplanen kan det ikke være mye tid igjen til hobby?

Tror teppet ditt blir vakkert. En blir nok mest fornøyd med de duse fargene. De blir en ikke lei.

Gratulerer med 2-års dagen.
Mange hilsner Marit

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Graulerar på 2-årsdagen!
Mycket fin bild! Garn är så vackert att samla ihop i en korg. Boken är helt underbart!

Många kramar Elin

Ida sa...

Heisann!

Grattis med dagen :) Du er så heldig som kan hekle i vei på den måten.. I wish I wish - blir nok lekkert som alt annet du fikser i en fei :-) Gleder meg til å se !

Kjempefine bilder av rommet til Amalie under her - husker veldig godt den oppslagstavlen eller bildet - skulle lage noe lignende selv - men så forsvant det - men kanskje jeg får ta fingrene fatt igjen - Christoffer trenger noe slikt på rommet sitt :-)

Også helt utrolig lekre bilder av blomstene ! Liker de sterke fargene mot det hvite!!!

Ha en kjempefin helg, Anita! Sorry at jeg har vært litt treg med å legge igjen ord - dagene bare raser avgårde... men det innlegget om å være barn igjen hadde ingen baktanker.. hihi.. bare av og til, så misunner jeg den beskymringsfrie verden til disse små :-)

klemmer fra Ida

Ingrid sa...

Det ser ut til å bli et fint teppe ja! Fine farger... bare å sette i gang! :)
Ja, jeg er gravid. Venter nummer to i februar, så det blir stas!
God helg!

Therese sa...

Hei hei kjære deg. Tusen takk for kjempe koselig hilsen inne hos meg. Så koselig å bli kjent med nye bloggere. I like måte, veldig koselig blogg du har. Fikk en herlig stemning av å se på den stolen og de tingene du hadde plasert der. Ønsker deg en god helg. Therese.

Synnøve sa...

Gratulerer med 2årsdagen:))

Ble veldig nysgjerrig på teppene du skal strikke. Det hørtes så fint ut.

Har bestandig ri unnskyldnig for og shoppe:))

Ha ei fin helg:)
Klem

kirsti sa...

Hei Anita!

Gratulerer med 2 års dag. Du har en nydelig blogg.

Ha en fin helg.

Kirsti

Cleo sa...

Gratulerer!

liven sa...

Grattis med 2 års dagen!!
Nei så rart at akkurat denne boken hadde havnet innimellom faglitteratur da....hihihi
Synest det er så fint med disse bølgeteppene så lykke til med det!!
Håper lasagnen smakte....deilig med hjemmelaget selv om jeg tyr som oftest til TORO :o)

ha en fin kveld Anita:o)

Kari sa...

Gratulerer med 2-årsdagen!
Nydelige farger til teppe du skal strikke.

Kari :-)

Tulip sa...

2 år, ja det er bra ANITA! Bra for oss andre iallefall, om du er med mange år til!

Gratulerer. Tror teppet kommer til å bli supert:)

Babb sa...

Gratulerer med dagen!! Alltid artig me trekninger;-)

Rådyrveien sa...

Gratulerer masse med 2 års bloggbursdag! Og gratulerer masse til Amalie med 10-årsdagen idag.
Vil gjerne være med i konkurransen din. Følger er jeg fra før.
Ha en super søndag!
Klemz!

silje-sin sa...

gratulerer med 2-årsdagen! Spennende med trekning da:) klem

Kreoline sa...

Grattis med 2 års dag, nydelig den boka, masse kjekt å se i den. Gratulerer med 10 års dagen til din datter, tiden flyr. Ha en fin søndag. Klem.

Rekkehuset sa...

Gratulerer med både 2-års dagen til bloggen og 10-års dagen til storejenta di!
Teppet ditt blir sikkert nydelig, deilig garn:-)
Ha en finfin søndagskveld, klem fra Hanne.

Rekkehuset sa...

Gratulerer med både 2-års dagen til bloggen og 10-års dagen til storejenta di!
Teppet ditt blir sikkert nydelig, deilig garn:-)
Ha en finfin søndagskveld, klem fra Hanne.

Synnøve sa...

Gratulerer med toårsdag for bloggen. Er ikke så veldig lenge siden jeg oppdaget bloggen din, men etter at jeg gjorde det, har jeg vært innom stadig vekk. Alltid koselig å titte innom her. Du lager så mye fint, og viser det fram med så utrolig fine bilder. Inspirerende, rett og slett :)
Lykke til videre med både blogging og livet generelt :)

Anemone sa...

Gratulerer med 2-årsdagen! Du har en kjempefin blogg som jeg stadig er innom og titter på.

Kjempefine farger til teppet. Kunne ønske jeg hadde tolmodighet til å lage et helt teppe. Nå strikker jeg en bukse til en treåring, og synes det er kjedelig allerede...

Jeg blir gjerne med på trekningen din.

borghild sa...

Oida, dette må jeg jo ikke gå glipp av!!:) Grattis så mye med dagen (x2;)!! Herlig med nytt garn også, var 'tilfeldigvis' innom garnbutikken i går, og klarte selvfølgelig ikke å gå ut uten å kjøpe noe:P Merinoull med silke, nydelig å strikke av, det blir nok noen undertrøyer til minstemor;) Klem B:)

Unknown sa...

Tenk jeg har vært så busy at dette faktisk har gått meg hus forbi... *blush*..., håper jeg ikke er for sent ute..., vil gjerne være med i trekningen jeg også... :O)

Mona sa...

Gratulerer med 2 års bursdag. Nydelige farger du har valgt til teppet ditt.