mandag 14. september 2009

Og vinneren er ....

Hulda!!!!!!! Værsegod, ett stykke svømmebasseng kake til deg ;0)

Vinneren ble regnet ut etter samme fremgangsmåte som i fjor, Nå var det svigermor som fikk si et tall mellom 600 og 700 og det tallet var 650! Så delte vi på 46 som er antall kommentatører i innlegget, desimalene vi sto igjen med ble ganget med de 46 også kom vi fram til at vinneren var den som hadde kommentert som nummer 6 og det var altså du Hulda ! Gleder meg til å finne gave til deg!!



Største hadde svømmebassengkake på bursdagen sin, lettvint og stoooooor suksess! Mellomste ønsker seg sånn han også når han har bursdag. Seigmann på solseng MED solbriller :0)


Denne uken her skal jeg lese fag, ufattelig hvor tungt det er å komme igang. Men det er spennende da, så jeg kommer vel inn i det!
Ha en flott ny uke til jeg plutselig er tilbake! Og god tur hjem Anne-Berit og Egil!!

10 kommentarer:

Hilde Heimdal sa...

woow stilig kake da :o)

silje-sin sa...

Heldige Hulda:) Og så stilig kake! Lykke til med lesinga;) klem

Datt sa...

Hæhæhæ, for en GENIAL kake!! :D

Anitas hus sa...

Gratulerer til Hulda!
Lekker svømmebasseng kake, forstår godt at denne ble en sukse!
Ha en fin dag Anita og lykke til med lesingen, skal nok i gang med litt faglesing etterhvert jeg også. Gruer meg litt, for det er leeeenge siden sist.
Klem, Anita:O)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

ååå så läcker tårta!

kram Nilla

meaningmoon sa...

wow flott kake! Lurte litt på hvilken farge dere har malt med på rommet til datteren din som du viste i et tidligere innlegg? Veldig fin syns jeg!

Hulda sa...

Oi, kom hjem fra jobb nå og leste kommentaren fra deg, måtte straks inn og kikke. Så artig at jeg vant! Nå er jeg spent!

Vår lille hage sa...

Gratulerer til Hulda ! Skikkelig stilig kake ! Ha en fin kveld !

Mitt hvite hus sa...

Gratulere til Hulda...Kaken så virkelig god ut.. Håper du får en fin dag Anita... Klem =)

Mitt hvite hus sa...

Gratulere til Hulda...Kaken så virkelig god ut.. Håper du får en fin dag Anita... Klem =)