tirsdag 29. september 2009

Tidsklemma!

Her går dagene så fort og tiden rekker ikke til til alt jeg ønsker. Forrige uke var jeg på skolen fra mandag til fredag og i helgen har vi vært på hytta. En fin start på høstferien! Nydelig vær og masse kos. Glemte desverre heklenålen min hjemme og fikk ikke heklet noe alle de dagene vi var der :p.




I hagen blomstrer fortsatt rosene for fullt, denne litt puslete, men fin for det, en CoralDawn. Skal ta inn mere i morgen siden det nå er frost i luften. Bedre at de gleder oss noen dager inne.

Bruka og GreenGate i skjønn forening. Det er desverre så og si umulig å finne fine Bruka skåler her i byen :oo! Butikken som fører disse har kun tatt inn harrye farger som svart og gusjegrønt, skjønn det den som kan.


Foran på hylla ligger en gammel vindushaspe som skal brukes til en planterapp, som skal snekres til våren igjen. Kjekt å ha planene klare ;0)


Jeg kommer veldig på etterskudd med å kommentere hos dere alle sammen om dagen, men jeg er innom og besøker dere titt og ofte. Skal forsøke å få lagt inn kommentarer hos alle dere som kommenterer + hos noen andre :0) En liten ny start det her, for eldre kommentarer klarer jeg ikke å følge opp nå. Tuuuusen takk til dere som fortsatt kommenterer, dere gleder meg masse!
Ha en flott uke fortsatt alle sammen! Klemmer fra Anita!

31 kommentarer:

Ingrid sa...

Hei!
Så fine farger hos deg! :) Du kan jo spørre de som selger Bruka nær deg om å begynne å ta inn mer hvitt da.. kanskje de tar i mot en bestilling fra deg?!
Ha ei herlig uke!

beate sa...

Så lekre bilder!
I LOVE greengate og ønsker meg veldig Bruka... men finner ikke noen norska nettbutikker som selger Bruka...

Ha en fin kveld
Beate

Ida sa...

Heihei!

Greengate og Bruka står HØYT på ønskelisten min til jul! Lokal interiørforhandler har akkurat tatt inn mange Bruka skåler i hvitt og rosa.. me like :-) Vi får no se.. kanskje julen kommer tidlig i år.. hihihi :-)

Kjenner til tidsklemmen, enda jeg er i permisjon!! Tiden bare flyyyyyr... !

Klem

Yvonne - Frl. Klein sa...

So nice decoration with your green gate dishes. Wonderful!
LG, Yvonne

h.espe sa...

Hei venn!
Ja, den tidsklemma er det vel flere en deg som opplever - det blir aldri nok tid!!

Utrolig nydelige bilder hos deg i dag. Likte spesielt godt bilde nr to, med rosene i den hvite muggen!

Ha en finfin tirsdagskveld!

Stor klem fra Hildegunn

Landcharm sa...

Ja, tiden kommer fort....skulle gjerne hatt flere timer pr. døgn....

liven sa...

Heisann Anita!
Ja slik er det bare avogtil....tiden blir for knapp!!
selv har jeg en ganske rolig kveld.....hvertfall kveldene kan jeg styre selv!! Ingen møter...juhuu
Så fint på hyllen din...koselig pynt!! Vi har en butikk her hos oss som har godt utvalg i Bruka sine ting! Har tilogmed vært og kjøpt en julegave der allerede...det blir jo fort utsolgt!!
Ha en fortsatt fin uke og stikk innom meg når du får tid du:o)

liven sa...

Jada.....jeg mente selvfølgelig en rolig uke...hihi

Ingrid sa...

Da får du ha lykke til med å overbevise butikkmannen om at Bruka+pasteller=sant! :)

Balke gård sa...

Hei, slik er det her også...Huff....Folk er så flinke og jeg så dårlig..Men hos deg vil jeg si; Så nydelige bilder og den heklingen din blir så lekker!!!!

Blå-hvit samlemani sa...

Nydelig og sommerlig...

Jeg har bruka skåler på hytta. De passer aller best inn der syns jeg, mine er hvite....

Ha en fortsatt fin uke...

Mitt hvite hus sa...

Hei Anita..
det er jo herlig sommerstemning hos deg enda...
ja tidsklemma er ikke kjekk... døgnet har for få timer..
Skjønn hylle du har ... og rosen i den hvite mugga var kjempeflott...


Klem O=)

Anonym sa...

Innom får å ønske deg en fin dag.
Klæm

Anitas hus sa...

Hei Anita!
Ja, den tidsklemma kjenner vi alle veldig godt. Det er litt trist at vi er blitt sånn egentlig, at vi aldri føler at vi strekker helt til, men men... Jeg merker at det begynner å gå seg litt til nå som ungene er blitt større:O)

Nydelige bilder fra deg. Synd du glemte heklenålen da. Min ligger i båten så jeg har ikke fått heklet på lenge jeg heller.

Ha en fin dag, brrr, kaldt idag, bare 2,5 varmegrad på morran. Fysj og fy.

Klem Anita:O)

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej!

ååå så fina bilder....ljuvliga saker & färger..

Kramizz nilla

Timotei sa...

Så fine bilder hos deg, som alltid! Du må ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke rekker å kommentere eller besøke andre blogger, da. Det skal være gøy å blogge. Hvis det blir en plikt eller et ork er det jo ikke artig lenger! Prioriter tiden din slik du føler for og blogg og kommenter når du selv vil!
Ønsker deg en fortsatt fin uke og kos deg med siste rest av rosene :) Hos meg haglet det i dag...
Klem fra Rannveig.

Rekkehuset sa...

Så koselige bilder:-) Tidsklemma kjenner vel de fleste av oss igjen, og da må man jo prioritere. Klart blogging/kommentering blir en salderingspost!
Her er jeg hjemme med syk Herman i dag, samtidig som jeg prøver å lage et fornuftig foredrag jeg skal presentere i Bergen i morgen. Titter bare kjapt innom bloggene for å kose meg litt innimellom:-)
Bruka-skålene er knallfine, jeg har siklet litt på dem selv. Er en butikk i nærheten av meg som selger:-)
Ha en fortsatt fin uke Anita, klem fra Hanne.

Tulip sa...

Enig,det er mye som skjer om dagen og ikke alltid lett å fåtid til blogging. Sånn er det innimellom:)

Flotte bilder Anita.Rosene var fine, og minner meg om at jeg burde ta inn noen kvister av mine egne nå som frosten er kommet om natta:)

prinsesselinn sa...

Hei på deg ,

Bilde nr 2 var bare helt vidunderlig vakkert.

ha en deilig kveld

silje-sin sa...

Hei Anitamor! Dagene flyr avgårde, og ukene også, for den saks skyld. Og vi vil jo gjerne rekke alt også:) Synes du er kjempeflink jeg, og håndarbeidene dine er så nydelige. Her er vi inne i et skikkelig bursdagsstim for tida, i morgen blir vi 10 til middag, da kommer pappa og søstra mi med familier. Og til søndag kommer mammas side av familien, men da er det over for denne gang:) Fire feiringer får holde, men det er for kjetil også altså, han har bursdag til tirsdag. Ha en fortsatt fin uke, nå går det jammen mot helg igjen:) klem

Anonym sa...

Fine bilder du har lagt ut denne gangen også!!
Husk at du skal kose deg med bloggen og bruke den som avkobling fra hverdagen, så får du ta igjen kommentarene når hverdagen blir mindre hektisk!
God høstferie!

@afjo72 sa...

Så flotte roser du har fortsatt! Jeg måtte kjøpe mine nå til helgen, hehe :o)

Ingunn sa...

Så fin blogg du har!

Hit kommer jeg igjen.

Ingunn

Christine Louise sa...

Så flotte bilder du viser :) Nydelig sammensatt.

Ønsker deg en flott kveld. Klem fra meg..

Magdalena sa...

bildene er ihvertfall vakre....
klem, magny

Guttemamma sa...

Helt på etterskudd jeg og....men som du sier,titter jo innom selvom jeg ikke får lagt igjen spor. Jeg har kjøpt opp alt som er av skåbånd i hele Folloregionen føler jeg..:-)

Grip dagen sa...

Å glemme heklenåla på hytteturen er nesten like galt som å glemme tannbørsten...
Jeg må konsentrere meg når jeg skal pakke i morra. Jeg skal drive med all slags håndarbeid på hytta. Da bør utstyret være på plass!

Jeg må snart være ferdig med syinga til Skulehuset. Snart må jeg begynne det praktiske arbeidet der oppe; vaske, ommøblere, snekre, få inn strøm osv...

Kos deg med siste rest av roser!
Ha ei flott helg!
Klem Marit

mammahaaland sa...

Hei igjen;)
Ja Bruka er en favoritt her i huset også..
Jeg synes alltid jeg finner de i fine farger her i Skien/Porsgrunns området. Kremmerhuset på Down Town har alltid noe i enten hvitt eller rosa. Har til og med en liten skål i lyseblått derfra, som det står godis på;)
Så siden jeg hører rykter fra Silje at du stadig er i byen vår, så har du fått tipset. Ellers er det jo litt ymse av stil og pynt på Kremmerhuset, men finner alltid noe fint der..trenger ikke legge godviljen til engang..ha ha!
God helg til deg..
I dag skal jeg og Silje utforske noen nye butikker på Stathelle;)
Klemmer

Josefine sa...

Hei på deg:)

Så koselige bilder... skjønne ting på hyllen din. GG og Bruka har mye fint!

Håper du nyter helgen og har senket skuldrene:)

Stor klem fra meg

Prinsesse Elin sa...

Hei hei
Gratulerer med lille mor sin bursdag i dag. Håper dere får en fin fin dag.
Jeg blir så inspirert av disse herlige rød detaljene som du viser på kjøkkenet at nå har jeg hentet frem litt flere røde detaljer til mitt kjøkken også...å det på grunn av deg Anita. he he
Ha en herlig søndag. Klem fra Elin:)

GRACE sa...

Heisann!
Første gangen innom her..en koselig blogg som jeg helt sikkert stikker innom flere ganger:)
Ha en strålende dag!