lørdag 19. september 2009

Lørdagskos!

Da er jeg litt i gang med heklingen av bølgeteppet, har gått litt smått nå i starten siden jeg ikke helt har funnet ut med hva slags heklenål og også så syns jeg det maglet en farge som ble kjøpt i uken. Tror dette blir bra jeg. Høst og hytteaktig, tror jeg vil ha sånne farger på hytta mi engang, når jeg har hytte.. Har planer om å hekle ett teppe i tilsvarende farger, men i bestemorlapper også.


Har vært og shoppet litt i byen idag, og det ble bla. kjøpt en kurv, som eldste skal få på rommet sitt med petshop i.

Men først må den få pynte opp litt her i sittekroken vår, forresten er største og mannen på KM i turn idag, håper alt går bra og at hun holder nervene under kontroll :p. Se de nydelige små blomstene i stoffet. Det lille strikketeppet strikket jeg til lillemor, mens hun ennå lå i magen.





Sol ute og sol inne :0)




Ikveld skal vi ha høstfest for oss på jobben, det blir koselig. Nå er mellomste i bursdag og største og mannen er altså i Sandefjord på KM i turn, mangekamp idag. Lillemor og jeg koser oss her, hun synger for dukkene sine og stuller og steller.
Ha det fint til jeg plutselig er tilbake!!

25 kommentarer:

Monicas sa...

heisan....første gang innom her mener jeg.....det teppe var råfint..tror jeg må lære meg slikt teppe for ditt var råflott som sagt....ha ei koselig helg

Datt sa...

Nydelige farger, det teppet blir sååå bra!! <3

Unknown sa...

Hei på deg!
jassa, du sitter i go'stolen og hekler bølgeteppe du... ;O)

Nydelig blir det, aldeles nydelige farger, og jeg syns du har kommet langt.

Kos deg på festen i kveld... O:)
Håper det går bra med turnjenta...

:O)

Hulda sa...

Det blir virkelig fint det teppet ditt. Så vakre farger du har brukt. Jeg likte kurven også, hm, tror sannelig du må ha den stående der. Kanskje du blir nødt til å kjøpe en til? ;)

ChatrinesLiving sa...

Grattis meg overstått bursdag!:)

Teppet blir nydelig!
Min bror venter tvillinger på nyåret, å jeg satt akkurat her å lurte på om jeg skulle lage et par baby bølge tepper i gaver:) Må begynne snart med ett eller annet, for tiden går fort.

Heldige du som har sol, hos meg regner det som bare pokker. Jeg tenker meg i allefall ikke utafor døra i dag.

Ha en superfin lørdagskveld!
Klem fra Chatrine:)

Nina i Paradiset sa...

Planten min på bildet er det du kaller Hjerter på en tråd!
Den heter marmorlanterne på norsk, men jeg har i mange år brukt det danske navnet på den, hjerteranke, helt til jeg fikk kjeft av min venninne som er blomsterdekoratør! ;)
Kjært barn har mange navn, og det latinske navnet Ceropegia Woodii. Mange syns latinske navn er unyttige, men skal man google etter bilder er de geniale! ;)

Ønsker deg en fin lørdagskveld!

Ragna sa...

Jeg liker fargene! Så flittig du er som har kommet så langt på teppet :-)

Ann-Cathrin sa...

Så flott teppe! Nydelige farger:) Den kurven var veldig fin!! Kanskje du må beholde den i stuen?;)

Anne-Berit sa...

Oi,så langt du er kommet,det blir kjempefint det pleddet ditt,så gode farger i det.
Må få høre hvordan det gikk i Sandefjord,hun er jo så flink,så jeg håper alt klaffet i dag.
Fortsatt god helg.Klem herfra.

PS: Kjempefin kurv.

Mitt hvite hus sa...

Teppet ditt blir kjempefint.. fargene likte jeg velidg godt...
Nyt søndagen Klem Kerstin

FlorasFrue sa...

Teppet ditt blir nok kjempefint!! Herlige naturfarger.
God søndag
Kjersti

Maliva`s verden sa...

Hei...så flotte farger i teppet ditt:o)Blir nok godt å ha over seg utover vinteren det der kan jeg tenke meg.Fortsatt fin søndag til deg fra Maliva

Josefine sa...

Du er bare rå...produserer hele tiden jo! Nydelig bølgeteppe i herlige jordfarger...det kommer til å bli såå lekkert!

Vet du...nå har jeg kjøpt garn også, skal starte opp med å hekle et teppe for første gang i mitt liv...

Ønsker deg en flott uke, stooor klem

@afjo72 sa...

Lekre farger i teppet ditt altså. Skulle gjerne kunnet hekle, de bølgeteppene er bare sååå fine :)

Ønsker deg en finfin mandag!

Anonym sa...

Teppet ditt blir nydelig! Gleder meg til å se det ferdig. Ha en fin kveld!

silje-sin sa...

Hei hei:) Så nydelig teppe, kan ikke fatte at dere klarer det jeg! Flink er du;) Håper det fortsatt går bra på skolen, kan tenke meg dere lærer mye spennende! Ha en fortsatt super uke;) klem

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Grattis med dagen på etterskudd, jakken var bare knallfin...
Nydelige farger du har i bølgeteppet...

Ha en super kveld og uke...

liven sa...

Kjempefint teppe Anita!!
Venter fremdeles på å lære hekling jeg:o)
Er akkurat begynt med et lite strikketeppe i tillegg til et stort....er kjekt med litt forandring innimellom!!
Koselige bilder hos deg!!

ha en fin torsdag:o)

Timotei sa...

Flott teppe du holder på med! Likte veldig godt fargene i det.Jeg har også lenge hatt lyst til å prøve meg på sånn bølgemønster, men jeg kommer liksom ikke i gang.
Håper du hadde det fint på høstfesten!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar. Fikk akkurat vite hvem dette gjelder og jeg kjente henne litt. Kan ikke forstå det. Men tenker mest på de tre barna og resten av de pårørende.

Agnetha sa...

Det teppet blir jo bare så flott, og den kurven passet jo fint der den ble satt (selv om den skal brukes til noe helt annet) Ønsker deg en flott helg og at du ikker totalt utslitt etter at du ble en flittig student.

Anonym sa...

Så nydelig det blir det bølgeteppet ditt.
Håper høstfesten ble vellykket:)
Søndagsklæm

Cleo sa...

Så ille fint teppe;))

Gro sa...

Så nydelig det teppet blir, da! Rålekre farger du har valgt! Klem fra Gro

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej!

så fin filt du gör nu igen....lovely!

jaghar ca 6 veckor kvar....12/11 är det tänkt att babisen ska komma ut..... :-)

Hoppas allt är bra med dej!

Kramizz Nilla